طارمی علیه فردوسی‌پور مصاحبه نکرد

اما طارمی به حرف کسی گوش نکرد. به 90 رفت و اتفاقاً بعد از آن گل هم زد تا ثابت کند این  برنامه برای فوتبالیست‌ها بدیمن نیست. مهاجم گلزن پرسپولیس به این هم بسنده نکرد و بعدها به احمد نوراللهی، دوست و همبازیاش، توصیه کرد به برنامه عادل فردوسی پور برود. میدانید چرا؟ مهدی طارمی، مجری- تهیه‌کننده برنامه 90 را دوست دارد و همین علاقه قلبی باعث شده طی روزهای گذشته حرفی علیه عادل فردوسیپور نزند!


خاطرتان باشد بعد از همان برنامه 90 و آنالیز پنالتیهای مهدی طارمی دیگر داوران خطای مدافعان حریف روی این مهاجم را پنالتی نمیگیرند که این موضوع به معضلی برای پرسپولیس و برانکو تبدیل شده است. بر همین اساس خیلیها به مهدی طارمی پیشنهاد دادند حرفی بزند و برنامه 90 را عامل اصلی نادیده گرفتن پنالتیهایش از سوی داوران معرفی کند ولی این بازیکن چنین نکرد. مهدی طارمی در بازی با فولاد خوزستان و به ویژه همین مسابقه دوشنبه برابر گسترش فولاد تبریز از شدت ناراحتی و نادیده گرفتن 3 پنالتیاش به مرز انفجار رسید اما حرفی علیه آنالیز برنامه 90 و عادل فردوسی پور نزد. او آن‌قدر سکوت کرد که بالاخره خود فردوسی پور به حرف آمد و در برنامه دوشنبه شب گذشته ضمن دلجویی از مهدی طارمی گفت: «ما برای طارمی بنده خدا یک آیتم رفتیم و حالا دیگر داوران برای او پنالتی نمیگیرند. ما نگفتیم طارمی داوران را فریب میدهد بلکه گفتیم در این زمینه مهارت دارد و بهتر است خطای واضح مدافعان روی این مهاجم را پنالتی بگیرند و...»


آیا به نظر شما همان داورانی که به خاطر برنامه 90 خطای مدافعان حریف روی مهدی طارمی را پنالتی نمیگیرند، با دیدن برنامه اخیر عادل فردوسی پور تغییری در رویه خود ایجاد می کنند؟!