مدافع تراکتور: داور تیم ما را به هم ریخت

خالد شفیعی درباره توقف تراکتورسازی مقابل ماشین سازی، محرومیت خودش، کیانی و شریفی مقابل پرسپولیس، شرایط حساس برای قهرمانی در لیگ و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

قبل از بازی با ماشین سازی امیرخان نکات لازم را به ما گوشزد کرده بود. او گفته بود اگر تیم حریف را دست کم بگیرید، به مشکل می خوریم. ما هم تمام توانمان را گذاشتیم که 3 امتیاز را بگیریم و موقعیت هایی را نیز روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه انتظاری که داشتیم، رقم نخورد و نتوانستیم پیروز شویم.

داور، تیم ما را بهم ریخت

داور بازی، گل سرسبد مسابقه بود! او واقعا با نحوه قضاوتش همه چیز را بهم ریخت. مگر می شود 3 بازیکن دو اخطاره ما محروم شوند؟ این چه قانونی است؟ شاید خطایی که من کردم، اخطار داشت اما واقعا حرکت مهدی کیانی و مهدی شریفی هرگز لایق کارت زرد نبود. واقعا بیخود و بی جهت تیم ما را بهم ریخت و نمی دانم چه حرفی باید بزنم.

قضاوت داوران سوال ایجاد می کند

وقتی آدم این مسائل را می بیند از فوتبال ناامید و خسته می شود. چطور می شود داوری که در لیگ برتر قضاوتی نداشته، برای بازی به این مهمی انتخاب می کنند؟ او هم طوری قضاوت می کند که هزار جور سوال پیش بیاید. روی چه حسابی این اتفاقات صورت می گیرد؟ طبق چه منطق و اصولی باید این مسائل برای ما رقم بخورد؟ من فکر می کنم اگر واقعا هدفمان قهرمانی است باید طوری بازی کنیم که تصمیمات داوران هم روی کارمان تاثیرگذار نباشد.

هنوز به قهرمانی امید داریم

خدا جای حق نشسته و ما هنوز به قهرمانی امید داریم. بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بسیار تعیین کننده است و برد در آن مسابقه تراکتورسازی را دوباره به کورس قهرمانی برمی گرداند.

تراکتور، وابسته به فرد نیست

قطعا تراکتورسازی وابسته به فرد نیست و بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند. بی تردید نفراتی که در ترکیب تیم مقابل پرسپولیس جایگزین می شوند، جای غایبان را به خوبی پر می کنند و نمی گذارند مشکلی ایجاد شود.

دیشب تا صبح نخوابیدم

واقعا شرمنده هواداران هستیم که نتوانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم. شخصا دیشب از فرط ناراحتی بابت بازی و محروم شدنم مقابل پرسپولیس تا صبح نخوابیدم و هنوز هم حال و روز خوبی ندارم. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و شرمنده هواداران نشویم.