لژیونر ایرانی 5 مدیر برنامه دارد؟

 او به هر تیمی ملحق شود باید چند هفته بیرون باشد تا بتواند خودش را به آمادگی صددر‌صد برساند چراکه در این مدت تنها به صورت انفرادی تمرین کرده و از شرایط آرمانی به دور بوده است.  عزت‌اللهی تا چند روز پیش تأکید داشت از انگلیس پیشنهاد دارد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که او از سبد خرید باشگاه استوک‌سیتی خارج شده است اما این ماجرا، اتفاقات پشت‌پرده جالبی دارد. گویا پیشنهاد استوک به دو ماه قبل بازمی‌گردد، زمانی که سعید هنوز رضایتنامه خود را از باشگاه روستوف روسیه نگرفته بود.

 عزت‌اللهی در تلاش بود تا با بهترین قرارداد ممکن عازم استوک‌سیتی شود و از سویی، نزدیک 5 ایجنت به صورت مجزا سراغ باشگاه استوک‌سیتی رفتند تا برای سعید با باشگاه استوک مذاکره کنند. این مسئله برای مدیران باشگاه انگلیسی بسیار عجیب بود چراکه تصور می‌کردند این بازیکن یک نماینده داشته باشد اما 5 نفر ادعا داشتند که عزت‌اللهی بازیکن آنهاست! جالب اینجاست که هر 5 نفر هم ادعا می‌کردند مدیر برنامه‌های عزت‌اللهی هستند و هر کدام حرف‌های جدیدتری می‌زدند. این ایجنت‌ها هم از ایران، هلند و روسیه بودند. نماینده باشگاه استوک در جریان جذب عزت‌اللهی وقتی متوجه این اتفاقات شد، گزارشی به باشگاه ارائه داد و در نهایت استوک‌سیتی قید خرید این بازیکن را زد.  بدین ترتیب عزت‌اللهی شانس حضور در لیگ برتر انگلیس را به سادگی از دست داد.

 رفتن به لیگ برتر می‌توانست قیمت او را در بازار فوتبال دنیا دوچندان کند. حالا شایعات درباره آینده این بازیکن بسیار زیاد است. سعید بازیکن آزاد به حساب می‌‌آید و می‌تواند خارج از زمان نقل و انتقالات هم به بعضی از لیگ‌ها برود. در صورت پایان نقل و انتقالات اروپا، پرونده رفتن او به آلمان هم قطعاً بسته خواهد شد چراکه قوانین در این کشور اجازه نمی‌دهد بازیکنان آزاد پس از پایان نقل و انتقالات هم به تیمی ملحق شوند.  دیروز شایعاتی درباره بازگشت این بازیکن به لیگ روسیه و یا حتی حضور در ایران شنیده می‌شد. عزت‌اللهی هم اعلام کرد هدفش رفتن به اروپا و ادامه کارش در این قاره است. او می‌تواند به لیگ هلند هم برود، حتی پس از پایان نقل و انتقالات. باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد.