مدافع پرسپولیس: مشکلی با پلی یانسکی ندارم

محمد انصاری درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صبای قم، اظهار کرد: ما بازی خوبی را مقابل صبا انجام دادیم، البته در نیمه نخست صبایی‌ها کمی فشار آوردند، اما در ادامه بازی را در دست گرفتیم و توانستیم از فرصت خوب گلزنی روی دروازه‌ حریف ایجاد کنیم و با استفاده از این فرصت‌ها دروازه‌ را باز کنیم.

وی افزود: صبایی ها هم فرصت‌هایی که به دست آوردند از روی نقطه کرنر و شروع مجدد بود. به‌ هر حال آنها هم عملکرد بدی نداشتند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما که کم گل می خورد به خاطر دفاع تیمی خوبی است که انجام می‌دهد. تیم ما هم کار دفاعی را و هم کار حمله را به صورت تیمی انجام می‌دهد و به خاطر همین است که تا به حال عملکرد خوبی داشته‌ایم. همان طور که گفته‌ام درست است که من به عنوان بازیکن خط دفاعی وظیفه‌ام دفاع کردن است، اما از همان خط و فوروارد تیم دفاع خوبی را انجام می‌دهد.

انصاری در ادامه درباره بازی کردن در کنار الکسی پلی‌یانسکی، اظهار کرد: الکسی بازیکن خوبی است. روز گذشته با تشخیص سرمربی تیم به میدان آمد و در کنار من بازی کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز هم گفت‌: سعی می‌کنیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم زیرا می‌دانیم با افزایش فاصله امتیازمان با تراکتورسازی شانس بیشتری برای کسب قهرمانی داریم.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم از سیدجلال حسینی هم تشکر کنم. درست است که حسینی در دیدار برابر صبا محروم بود و نتوانست بازی کند، اما به عنوان یک کاپیتان کنار تیم ما بود و به همراه تیم به قم آمد و باعث افزایش روحیه و امید میان بازیکنان شد.