مدیرعامل صبا: داور  به سود پرسپولیس سوت زد

محمدرضا کشوری فرد در رابطه با شکست صبای قم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از داوری این بازی خیلی ناراضی هستیم. چند بازی است که اشتباهات داوری ما را اذیت می کند و این برای تیمی مثل ما خیلی جالب نیست. در همین بازی گل صددرصد ما را اعلام نکردند، در شرایطی که می توانستیم برنده باشیم.

وی در واکنش به اینکه پرسپولیسی ها نیز معتقدند پنالتی روی بازیکنان آنها گرفته نشده، عنوان کرد: نمی دانم آنها درباره کدام صحنه صحبت می کنند. من یک سوال دارم. آن صحنه ای که برای پرسپولیس پنالتی گرفتند، اگر مشابهش روی بازیکن ما در ورزشگاه آزادی رخ می داد، پنالتی اعلام می شد؟ تمام صحنه های 50-50 به سود پرسپولیس بود.

مدیرعامل صبا درباره اینکه تراکتورسازی عنوان کرده فدراسیون می خواهد پرسپولیس را قهرمان کند، تصریح کرد: این داوری که برای بازی ما انجام دادند، خیلی بد بود. با این حال نمی شود گفت که می خواهند چنین اتفاقی بیفتد چون چنین چیزی امکان پذیر نیست که تمام بازیها را برای پرسپولیس دربیاورند.

وی در خصوص اعتصاب بازیکنان صبا به دلیل مشکلات مالی گفت: همه تیم ها مشکلات مالی  دارند و این بحث ها در خیلی از تیم ها هست. ما هم تمام زورمان را می زنیم تا بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. من با برخی از بازیکنان باتجربه تیم و مرفاوی صحبت کردم. انشاالله بازیکنان از امروز تمرین می کنند.

کشوری فرد در پایان درباره احتمال جدایی رضا عنایتی و پیوستن به سیاه جامگان افزود: خودمان به عنایتی نیاز داریم. رضا بازیکن بزرگی است و اگر بازی هم نکند، جزو بازیکنان اصلی ماست.