معاون پرسپولیس خیال هواداران را راحت کرد

علی جمشیدی درباره خطر کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: فیفا بعد از صدور رای دادگاه حکمیت ورزش(cas) مهلتی به باشگاه می دهد تا مطالبات ژوزه را پرداخت کنیم و تنها در صورت پرداخت نکردن مطالبات به سراغ آخرین راهکار یعنی کسر امتیاز می رود. به هر حال نگرانی بابت کسر امتیاز وجود ندارد.

 
وی در ادامه عنوان کرد: فیفا بعد از بررسی پرونده شکایت ژوزه به نفع سرمربی سابق رای صادر کرد. بعد از این رای، خواستار تجدید نظر از دادگاه حکمیت ورزش (cas)شدیم و دفاعیات خود را با حضور در این دادگاه انجام دادیم. دادگاه حکمیت ورزش قرار است بعد از بررسی مدارک ما رای صادر کند که امیدوارم به ضررمان تمام نشود. 
 
جمشیدی تصریح کرد: امیدوار به تغییر رای پرونده شکایت مانوئل ژوزه هستیم و برای همین موضوع به سوئیس رفتیم و مدارک خود را به طور مستقیم به قاضی پرونده ارائه دادیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 
 
معاون حقوقی پرسپولیس درباره زمان صدور رای دادگاه حکمیت ورزش گفت: زمان اعلام رای مشخص نیست و اعضای دادگاه حکمیت ورزش بعد از تبادل نظر، حکم پرونده ژوزه صادر می کنند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده های زیادی از شکایت بازیکنان و مربیان خارجی در فیفا داریم که مهمترین آن پرونده ژوزه است که تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید و رای دادگاه به نفع ما صادر شود.