احتمال حضور عزت اللهی در تیم مسعود شجاعی+عکس

 سایت لروف یونان با انتشار عکسی از سعید عزت الهی، در ترکیب تیم روستوف نوشت که این بازیکن ایرانی به احتمال قوی به عضویت تیم پاناتینایکوس در خواهد آمد. 

در خبر این سایت آمده است از آنجایی که قرارداد سعید با روستوف تمام شده و بازیکن توانمندی از نگاه کادر فنی تیم پاناتینایکوس به شمار می رود، تلاش ها برای جذب او آغاز شده است و شاید در روزهای آینده شاهد حضور هافبک ثابت تیم ملی ایران در این تیم یونانی باشیم. 

این خبر در حالی منتشر شده که شاید امروز مسعود شجاعی هم با پاناتینایکوس قرارداد امضاء کند. اوزونیدیدس سرمربی فعلی این تیم که پیش تر سرمربی پانیونیوس بوده و زمینه ساز حضور مسعود شجاعی در این تیم بوده، در این باره گفته که مذاکرات به خوبی پیش می رود و پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است. شاید امروز به قرارداد نهایی منجر شود. 

همبازی شدن مسعود شجاعی و سعید عزت الهی در تیم یونانی می تواند یک اتفاق جالب باشد. پیش تر  مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد در تیم پانیونیوس با هم همبازی بودند که اخیرا و در پنجره زمستانی، کریم به تیم المپیاکوس رفت. گفتنی است تکلیف مسعود شجاعی باید تا 14 بهمن که پنجره بسته می شود، مشخص شود اما سعید عزت الهی بازیکن آزاد است؛ چون قراردادش در پنجره زمستانی تمام شده و بعد از پنجره زمستانی می تواند به عنوان سهمیه فیفا به تیم جدیدی ملحق شود.