بهترین بازیکن استقلال کیست؟

اوج گیری امید ابراهیمی مقارن شد با پیروزی‌های با ارزش استقلال تا خیلی ها بر این باور باشند که روند تیمی این تیم ارتباط مستقیمی دارد به شرایط این هافبک میانی و محوری شان. ابراهیمی تنها در دو هفته گذشته دو سوپر گل برای آبی پوشان زد و دو پاس گل داد تا بهترین بازیکن دو هفته اخیر این تیم باشد. به همین بهانه نگاهی آماری داریم به عملکرد کلی این بازیکن از بدو حضورش در استقلال تا به امروز.

* سه سال سه سرمربی؛
ابراهیمی فصل ۹۴-۹۳ به تیم استقلال پیوست و سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند. ابراهیمی در طول سه فصل حضورش در استقلال کار کردن با سه سرمربی را تجربه کرده است. امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان.

* سه سال و ۸۳ بازی؛
وی از بدو ورودش به این تیم تاکنون ۸۳ بار با پیراهن استقلال به میدان رفته است تا یکی از پرکارترین بازیکنان این تیم در سه فصل اخیر باشد و از نظر دقایق بازی نیز از همه بازیکنان حال حاضر این تیم جلوتر باشد.

* بازی های لیگ و حذفی؛
ابراهیمی از مجموع ۸۳ بازی با پیراهن استقلال، ۷۴ بار در لیگ و ۹ بار هم در جام حذفی به میدان رفته است.

* آمار جالب گلزنی؛
هافکب ملی پوش استقلال برای این تیم ۲۳ بار گلزنی کرده که از این تعداد تنها یک گل در جام حذفی به ثمر رسیده و سایر گل های او در لیگ برتر به دست آمده است.

* پنالتی زن ترین بازیکن؛
از مجموع ۲۳ گلی که ابراهیمی برای آبی پوشان زده، ۱۱ بار از روی نقطه پنالتی موفق به گشودن دروازه تیم های مقابل شده و ۵ بار نیز از روی ضربات ایستگاهی موفق به گل زدن شده است. این بازیکن در مجموع ۱۱ بار پشت ضربات پنالتی ایستاده که هر ۱۱ بار آن را تبدیل به گل کرده تا آمار جالب صد در صدی در ضربات پنالتی داشته باشد.