عباس زاده: منتظر پوشیدن پیراهن پرسپولیس می مانم

عباس زاده در خصوص 2 گلی که در دیدار با سیرجانی ها به ثمر رساند گفت: من ابتدای فصل با هدف شکستن رکورد خود پا به رقابت های لیگ دسته اول گذاشتم و هیچ چیزی من را از هدفم دور نمی کرد حتی روزهای سخت و دشوار نساجی که پشت سر گذاشتیم من را برای رسیدن به مقصدم مصمم تر می کرد. نساجی روزهای خوب را طی می کند و قطعا با جمع امتیازات به صدر نزدیک خواهیم شد. بازی با سیرجان هم یکی از آن دیدارهایی بود که باید امتیازات کاملش را به دست می آوردیم اگرچه بازی در خانه حریف کمی کار را سخت می کند اما همانطور که هدف من آقای گلی با تعداد گل بالاست، هدف مسئولان، بازیکنان و کادرفنی نساجی هم جمع آوری بیشترین امتیازات از این مسابقات و صعود به لیگ‌برتر پس از سال‌هاست که امیدوارم به زودی زود به مهم برسیم. 

کاپیتان نساجی حالا با به ثمر رساندن 17 گل به عددی که دو فصل پیش با آن آقای گل رقابت های لیگ آزادگان شده بود نزدیک می شود. او در این رابطه گفت: در 7 بازی دو گل به ثمر رساندم که خب همین من را خیلی به هدفم نزدیک کرد. می توانم با گذر از عدد 18که سابقا با آن آقای گل شدم رکورد خود را تغییر دهم اما تصمیم دارم بیش از این ها گلزنی کنم و دوست دارم برای شادی روح هادی نوروزی این عدد را به 24 برسانم.

او که پیشنهادات بسیاری از تیم های لیگ برتری داشت به هیچ یک پاسخ نداد و ترجیح داد در نساجی بماند که در این رابطه می گوید: می توانستم به یکی از پیشنهاداتم پاسخ دهم و پیراهن یک تیم لیگ برتری را برتن کنم اما هدفم بر پوشیدن لباس یکی از تیم های مدنظر، برتری دارد. می خواستم با عملکرد خوب، گلزنی های بیشتر و بازی غیرقابل تصور دیگران به همگان ثابت کنم که بالاتر از عباس زاده پرسپولیس شده ام. می خواهم با سربلندی و افتخار به لیگ برتر بازگردم. این فرصت شاید دیگر پیش نیاید ولی من می گویم باز هم تیم های دیگر به سراغ محمد عباس زاده برای حضور در تیمشان خواهند آمد اما فرصت پوشیدن پیراهن تیم محبوب آن هم با عزت و افتخار یک بار پیش می آید.

کاپیتان نساجی در خصوص حضور ساکت الهامی و شرایط این تیم هم گفت: آقای الهامی از زمان حضورشان در این تیم تمام تلاششان را برای بهبود اوضاع کرده اند و خدا را شکر نساجی تا به اینجای کار بد هم نتیجه نگرفته و مطمئنا به مانند نیم فصل اول روزهای خوبش را ادامه خواهد داد. البته این حمایت ها از سوی مسئولین باید زودتر صورت می گرفت که خب حتما دلایل موجهی برای تاخیر آن وجود داشته که بنده از آن اطلاع دقیق ندارم. در حال حاضر نساجی روزهای خوبش را پشت سر می گذارد امیدوارم با کسب نتایج خوب این روزها بهتر هم شود.