برانکو:دربی اصلی بازی ما و تراکتور است

برانکو در حالی که روز گذشته نشست خبری برگزار کرد امروز هم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکشنبه با تراکتورسازی بازی داریم و این یعنی یک دربی بزرگ. الان دیدید تمرینات را؟ چه کسی گذاشت شما بیایید تمرین؟ (با خنده)

برانکو در مورد سالروز دربی تاریخی که به دربی ایمون زائد مربوط است، گفت: این پیروزی را تبریک می‌گویم اما الان یک دربی مهم با تراکتورسازی در پیش داریم. دربی اصلی ما روز یکشنبه است.

وی در مورد تغییر زمان بازی با تراکتورسازی گفت: مشکلی با این موضوع نداریم و این تصمیم سازمان لیگ بوده است. 

برانکو درباره شادی و طراوت تمرینات پرسپولیس گفت: بازیکنان در تمرین شاد و با نشاط هستند و از شادی آنها لذت می‌برم اما باید این شادی را کم کنند تا به یکباره رودل نکنند! 

در این لحظه مترجم برانکو توضیحاتی را ارائه داد و گفت: دیروز برانکو در نشست خبری گفته بود اگر داوری بد سوت بزند چون ما مربی هستیم حس می‌کنیم اما رسانه‌ها چه نوشته‌اند؟از قول برانکو نوشته‌ بودند که قطعا دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس جام نیاورد و این امانتداری نیست. برانکو در ادامه این صحبت‌ها گفت: مطمئنا اگر داوری عملکرد خوبی نداشته باشد تماشاگران هم حس می‌کنند.

برانکو در مورد اینکه تمرینات پرسپولیس تکراری نیست، یادآور شد: تمرینات تنوع دارد و ما از قبل روی تمرینات برنامه‌ریزی داریم و در همه آنها هم یک هدف را دنبال می‌کنیم. خوشحال می شوم وقتی می‌بینم بازیکنانم پیشرفت می‌کنند.