آخرین خبر از اردوی تیم ملی فوتسال

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فوتبال گفت: وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال زیر 17 سال بانوان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. در این نشست، کادر فنی هر دو تیم درخواست حضور مربی دروازه‌بانان داشت که مورد تایید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار گرفت. قرار شد کمیته بانوان، نفرات کاندیدای خود را برای مربی دروازه‌بانی به این کمیته معرفی کند تا نفر مورد نظر ارزیابی، انتخاب و اعلام شود.

وی گفت: در ادامه این نشست با توجه به فاصله سنی قابل توجهی که بین تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 17 سال مشهود است و نیاز مبرم جهت تقویت تیم ملی و جوانگرایی در آن کاملا احساس می‌شود، مقرر شد که تیم زیر 21 سال فعالیت خود را آغاز کند و شهناز یاری تمرکز خود را جهت این تیم نیز به کار گیرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه  فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: بحث اردوهای تیم‌های ملی در رده سنی بزرگسالان بانوان مورد گفت‌وگو قرار گرفت و مقرر شد تا در بهمن ماه، تیم ملی فوتسال بانوان اردویی را برگزار کند و در این اردو، بازیکنان جوان و مورد نظر کادر فنی، مورد استفاده و بهره گرفته شود و استعدادهای آینده تیم ملی شناسایی شوند.

وی گفت: موضوع حضور تیم زیر 17 سال در تورنمنت باشگاهی مالزی که قرار است در 21 تیر ماه سال 96 انجام شود، مطرح شد که کمیته فنی و توسعه با این اعزام موافقت خود را اعلام نکرد و مقرر شد بازی‌های تدارکاتی دیگر جایگزین این تورنمنت شود.

ترابیان در ادامه از حضور الینی ملو سیلوا مدرس فیفا در تهران خبر داد و گفت:  قرار است ملو سیلوا که به مدت 20 سال در فوتسال فعالیت مستمر دارد و از اساتید دانشگاه‌های برزیل در امور بدنسازی است، به عنوان بدنساز تیم‌های ملی فوتسال به ایران بیاید و فعالیت خود را آغاز کند. مذاکرات خود را تا مرحله توافق پیش برده‌ایم و منتظریم وی به ایران بیاید و کار خود را آغاز کند.

وی با تاکید بر اینکه در نیمه دوم فروردین ماه مسابقه دوستانه ایران و کرواسی برگزار می‌شود، گفت: قرار است تا در نیمه دوم فروردین ماه، تیم ملی فوتسال به کراوسی اعزام شود و دو دیدار دوستانه با این تیم برگزار کند.

ترابیان در پایان گفت: پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از کرواسی، قرار است تا تیم ‌های ملی فوتسال و زیر 20 سال به ازبکستان سفر داشته باشند و با تیم‌های امید و بزرگسالان این کشور، بازی‌های تدارکاتی را انجام دهند.

نشست فوق با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان، مصطفی عمادی، علی صانعی، دکتر لیلا صوفی زاده، فروزان سلیمانی، شهناز یاری برگزار شد.