مظلومی نیامده ، رفتنی شد! کودتا علیه مهاجری ناکام ماند

برگی زر مدیر باشگاه پدیده با توافق با مظلومی وبرکناری مهاجری به همراه پرویز مظلومی راهی هیات فوتبال شد تا قرارداد این مربی با پدیده را به ثبت برساند تا وی در تمرین بعدازظهر پدیده حضور پیدا کند.

حامد واعظ‌ زاده رییس هیات‌ مدیره باشگاه پدیده خراسان گفت: با نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال زده شد جلوی ثبت قرارداد مظلومی‌ با پدیده گرفته‌ می شود.

حامد واعظ‌زاده گفت: محمدرضا مهاجری‌ سرمربی پدیده بوده، هست و خواهدبود‌.

اما از باشگاه پدیده شنیده می شود تصمیم هیات مدیره جدید برگی زر از کار برکنار و جواد وطنخواه مدیرعامل سابق به عنوان سرپرست جدید باشگاه پدیده معرفی شده تا طراح کودتا علیه مهاجری خودش به عنوان قربانی بزرگ این ماجرا از کار برکنار شود.

قرارداد مظلومی وجاهت قانونی ندارد

 

یکی از مسوولان هیات فوتبال خراسان رضوی هم دراین باره گفت: برابر استعلامی که از فدراسیون فوتبال به عمل آمد قرارداد پرویز مظلومی با باشگاه پدیده وجاهت قانونی نداشت به همین دلیل این قرارداد با وجود این که ثبت شده است از درجه اعتبار ساقط است و همچنان محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را دارد.

 

این مقام آگاه اعلام کرد: تا ساعت 16 امروز اتفاقات مرتبط با این موضوع در قالب بیانیه ای رسمی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد لذا هواداران باشگاه پدیده منتظر انتشار این بیانیه باشند و به اخبار دیگر توجه نداشته باشند.

 

گفتنی است: تیم فوتبال پدیده از هفته بیستم لیگ برتر در اهواز مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت.