بیک زاده: برای شکست پرسپولیس به تهران می‌آییم

هاشم بیک‌زاده در خصوص بحث بدهی تراکتورسازی به بازیکنان خارجی، ایجاد مشکل در قرارداد بازیکنان جدید سرخپوشان تبریزی و موضوع کسر امتیاز از این تیم گفت: من تمامی این خبرها را امروز شنیدم و الان واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. این چیزها به مسائل حقوقی ربط دارد که باشگاه پیگیر است و امیدوارم مشکلات تراکتورسازی برطرف شود. طبیعتاً چنین مسائلی می‌تواند باعث نگرانی بازیکنان و هواداران شود، ولی در نهایت امیدوارم تراکتورسازی ضرر نکند. من نمی‌دانم چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد و بیشتر از این هم نمی‌توانم حرفی بزنم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به آخرین وضعیت تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات را به‌صورت منظم دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با پرسپولیس شویم. ما با تیم خوبی بازی داریم، ولی در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت حریف کار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس برویم.

وی در خصوص اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند صدرنشین لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد، تصریح کرد: قطعاً توان انجام این کار را داریم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و تجربه قلعه‌نویی هم قطعاً به تراکتورسازی کمک می‌کند. تراکتورسازی قبلاً هم مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتایج خوبی گرفته است. شک نکنید که فقط برای شکست دادن پرسپولیس به تهران می‌آییم و شرایط تراکتورسازی در جدول طوری است که مساوی به درد ما نمی‌خورد.

بیک‌زاده در مورد غایبان تراکتورسازی در این بازی و احتمال تأثیرگذاری این موضوع گفت: ما آنقدر قدرت داریم که نگران غایب‌ها نباشیم. آنهایی که نیستند هر کدام برای تراکتورسازی مهره‌هایی ارزشمند هستند، ولی باید الان به چیزهایی که داریم فکر کنیم. مطمئن باشید با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس حاضر خواهیم شد.

مدافع تراکتورسازی در خصوص شانس قهرمانی این تیم خاطر نشان کرد: ما اصلاً ناامید نیستیم، چون 11 بازی دیگر باقی مانده است. اگر پرسپولیس را ببریم قطعاً وضعیت‌مان بهتر خواهد شد. مطمئن باشید تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم.