آخرین خبر از انتخاب سر مربی تیم ملی والیبال

امیرحسین منظمی در خصوص لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در سال جاری، لیگ خوبی برگزار شد و نسبت به سال‌های قبل لیگ بهتری را شاهد بودیم.

وی افزود: برای این که یک تیم ملی خوب داشته باشیم باید یک لیگ منظم و باکیفیت داشته باشیم تا از دل این لیگ، بازیکنان خوبی به تیم ملی راه پیدا کنند. بازیکنان جوانی در لیگ حضور داشتند که می‌توان نسبت به آینده والیبال کشورمان خوشبین بود.

مدیر تیم‌های ملی والیبال درباره نتیجه مذاکرات با ایگور کولاکوویچ تصریح کرد: با این مربی صحبت‌های اولیه انجام شده است اما تصمیم نهایی توسط هیئت رئیسه فدراسیون والیبال اتخاذ خواهد شد.

منظمی در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربیگری رادوستین استویچف در تیم ملی والیبال ایران منتفی شد یا خیر گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید تا روز جلسه هیئت رئیسه صبر کنیم تا از بین کولاکوویچ و استویچف، یکی از آنها به عنوان سرمربی آینده تیم ملی والیبال انتخاب شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک در تیم ملی تغییر نسل رخ خواهد داد و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم تغییر خواهند کرد. انتظارات از تیم ملی بالاست و امیدوارم هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود، بتواند انتظارات را برآورده کند.