آخرین و ضعیت باشگاه پدیده از زبان معاون دادستان مشهد

 باشگاه پدیده خراسان در روز‌های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده تا حدی که مسئولان این باشگاه هر یک اظهارنظرهای مختلفی درباره وضعیت مدیریتی و سرمربیگری این تیم داشته‌اند.

هادی برگی‌زر که خود را مدیرعامل باشگاه پدیده می‌داند از پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم مشهدی نام می‌برد و این در حالی است که مجید واعظ‌زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پدیده برگی‌زر را به عنوان مدیرعامل این باشگاه قبول ندارد و رضا مهاجری را همچنان سرمربی تیمش می‌داند. این در حالی است که باشگاه پدیده پس از به وجود آمدن مشکلات برای این مجموعه زیر نظر دادستانی مشهد به کار خود ادامه می‌دهد.

قاضی حسن حیدری معاون دادستان مشهد درباره آخرین وضعیت  مدیریت این باشگاه گفت: روز دوشنبه جلسه‌ای را برای رسیدگی به وضعیت باشگاه پدیده خواهیم داشت و بعد از آن در نشستی با حضور خبرنگاران به سوالات مطرح شده پاسخ خواهیم داد. با توجه به این قضیه تا قبل از برگزاری این جلسه اظهارنظری در مورد وضعیت مدیریتی باشگاه پدیده نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت سرمربیگری پدیده به چه شکل است، عنوان کرد: رضا مهاجری همچنان به عنوان سرمربی به کارش ادامه می‌دهد.