سرمربی پرتغالی المپیاکوس به انصاری‌فرد اعتماد نمی‌کند / عکس

تیم المپیاکوس فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم سوپر لیگ فوتبال یونان میزبان ایراکلیس است و کریم انصاری‌فرد همچنان از سوی سرمربی پرتغالی تیمش جایی در فهرست 18 نفره ندارد. خط خوردن دوباره این مهاجم ایرانی از فهرست تیم المپیاکوس برای سومین هفته متوالی بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های ورزشی یونان داشت.

در این میان سایت SDNA یونان نوشته است: پائولو بنتو، سرمربی تیم المپیاکوس به کریم انصاری‌فرد جهت حضور در فهرست 18 نفره تیمش به رغم نمایش خوب در دو بازی جام حذفی برابر آریس برای بازی با ایراکلیس در هفته نوزدهم سوپر لیگ یونان اعتماد نمی‌کند.

این رسانه ورزشی یونان در ادامه این خبر آورده است: کریم انصاری‌فرد، خرید زمستانی المپیاکوس به رغم بازی‌های خوب برابر آریس و به ثمر رساندن گل همچنان جایی در فهرست تیمش در سوپر لیگ یونان ندارد. به نظر می‌رسد پائولو بنتو همچنان متقاعد به استفاده از کریم انصاری‌فرد نشده است و باز هم او را خارج از فهرست 18 نفره المپیاکوس قرار داده است.

کریم انصاری‌فرد پس از پیوستن به تیم المپیاکوس در ماه گذشته میلادی تاکنون فرصت بازی در سوپر لیگ یونان را پیدا نکرده و فقط در دو بازی جام حذفی برابر آریس به میدان رفته است.