واکنش رسانه های یونانی به خط خوردن انصاری فرد
تیم المپیاکوس فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم سوپر لیگ فوتبال یونان میزبان ایراکلیس است و طبق فهرست اعلام شده از سوی پائولو بنتو سرمربی این تیم، کریم انصاری‌فرد جایی در فهرست 18 نفره ندارد.
 
پس از پیوستن کریم به المپیاکوس این سومین هفته متوالی است که او از فهرست المپیاکوس خط می خورد که این مسئله واکنش رسانه‌های ورزشی یونان را به دنبال داشت.
 
تحلیل گر سایت رادیو ورزش یونان در این باره نوشت: اصرار پائولو بنتو در قرارندادن انصاری فرد در بازی های لیگ قطعا از نظرها دور نمی ماند.این بازیکن ایرانی بار دیگر از ترکیب بیرون ماند و سرمربی تیم کاردوسو را در تیمش گنجاند.
 
وی افزود: واقعا هیچ کس نمی داند که چرا بنتو با انصاری فرد اینطور رفتار می کند.این چیزی است که خیلی ها علاقمند هستند دلیلش را بدانند.در بازی با آریس به نظر می رسید انصاری فرد آماده است اما بنتو نظر متفاوتی دارد و خرید جدید خود را از تیم بیرون گذاشته است.
 
سایت SDNA یونان نیز در واکنش به خط خوردن انصاری فرد نوشت: با وجود عملکرد خوب کریم انصاری فرد در بازی های جام حذفی بنتو هنوز متقاعد به استفاده از او در لیگ نشده است.
 
این گزارش در ادامه می گوید: باز هم کریم انصاری فرد در بازی لیگ در ترکیب المپیاکوس حضور ندارد.با وجود این که این بازیکن ایرانی –که در ماه ژانویه توسط قرمزها خریداری شده-  در دو بازی جام حذفی برابر آریس خیلی خوب بود و گلزنی کرد، به نظر می رسد  پائولو بنتو، از عملکرد او راضی نشده و دوباره او را از فهرست 18 نفره تیمش برای بازی فردا با ایراکلیس بیرون گذاشته است.
 
گفتنی است ،کریم انصاری‌فرد پس از پیوستن به تیم المپیاکوس در ماه گذشته میلادی تاکنون فرصت بازی در سوپر لیگ یونان را پیدا نکرده و فقط در دو بازی جام حذفی برابر آریس به میدان رفته است.