ستاره پرتغالی رئال مادرید 32 ساله شد

سال گذشته برای ستاره پرتغالی یک سال منحصر به فرد بود و عناوین فراوانی را فتح کرد که تالار افتخاراتش به همراه رئال مادرید به این شکل در آمد: ۲ لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام باشگاه های جهان، ۲ سوپرکاپ اروپا، یک قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اسپانیا.

در سال ۲۰۱۶ او همچنین برای اولین بار در تاریخ پرتغال به قهرمانی جام ملت های اروپا دست یافت. همه این عناوین تیمی منجر به آن شد که او چهارمین توپ طلای خود را کسب کند و به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا نیز انتخاب شود و برای دومین بار بهترین بازیکن سال اروپا نیز لقب گرفت و عناوین معتبر دیگری هم کسب کرد.

این مهاجم که در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۸۵ در فونچال پرتغال به دنیا آمده است، با به ثمر رساندن ۳۸۵ گل طی ۳۷۳ مسابقه، آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می رود. این آمار گلزنی باور نکردنی باعث شده تا وی به تنها بازیکن تاریخ با ۴ کفش طلا تبدیل شود که سه تای آنها در زمان حضور در رئال مادرید و یکی دیگر در زمان بازی برای منچستر یونایتد به دست آمده اند. تاکنون در این فصل، کریستیانو ۲۰ گل به ثمر رسانده که ۱۳ گل در لالیگا، ۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا، ۴ گل در جام باشگاه های جهان و یک گل در کوپا دل ری بوده است.