مقایسه نیمکت پرسپولیس و تراکتور

دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس به نیمه دوم وارد شده است؛ نیمه ای که در آن مربیان باید با تعویض های خود شرایط بازی را به نفع خود تغییر دهند.

 

در نیمه اول دیدار دو تیم، امیرقلعه نویی پس از اینکه با 2 گل از حریفش عقب افتاد، شهرام گودرزی را از بازی خارج کرد و سرشناس ترین بازیکن خود روی نیمکت یعنی لوسیانو ادینیو را روانه میدان کرد تا به نوعی شرایط بازی را تغییر دهد. با توجه به محرومیت و مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم تراکتورسازی، امیرقلعه نویی کار سختی برای بازی دادن به نفرات خود خواهد داشت.  علی طاهران و فاخر تهامی دو بازیکنی هستند که در پست هافبک وسط می توانند در ادامه به کار گرفته شوند و محمد پاپی نیز می تواند در پست وینگر به میدان فرستاده شود؛ بازیکنانی که تجربه زیادی ندارند و بازی دادن به آن ها در چنین بازی حساسی ریسک زیادی به همراه خواهد داشت.

 

در سوی مقابل تیم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارد؛ صادق محرمی بازیکن جوانی است که به احتمال زیاد گزینه اول برانکو برای ورود به میدان خواهد بود. حامد آقایی، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده، کرملاچعب  دیگر بازیکنان برانکو روی نیمکت هستند که می توانند در ادامه وارد زمین شوند.

 

در مجموع می توان گفت نیمکت هر دو تیم از بازیکنان جوانی تشکیل شده است که در این میان وزن نیمکت پرسپولیس با توجه به حضور بازیکنی مثل صادق محرمی بیشتر از حریف خود می باشد.