برانکو: این بازی یک دربی واقعی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که این نتیجه بدست آمده و این بازی یک دربی واقعی بود.

 برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این نتیجه بدست آمده و این بازی یک دربی واقعی بود. مقابل یک تیم بسیار قوی برنده شدیم.

وی افزود: ارزش این برد 4 امتیازی بود هر چند که من شرایط تیم تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی را درک می‌کنم. بازیکنان ما امروز می‌خواستند نشان دهند که چقدر تیم با کیفیتی هستند و بی‌جهت در صدر جدول قرار نگرفته‌اند.

برانکو تاکید کرد: من این برد را به بازیکنان و هوادارانی که به بهترین شکل ما را حمایت کردم تقدیم می‌کنم و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گل زودهنگام باعث این پیروزی تیم‌شان شد؟ خاطرنشان کرد: مسلما گل زودهنگام شوک منفی با حریف وارد کرد و اعتماد به نفس ما را هم بالا برد. در ادامه توانستیم تسلط بیشتری روی بازی داشته باشیم. البته باید به این نکته تاکید کنم که شاگردانم هرگز تا دقیقه 93 بازی عقب نکشیده و تا آخرین لحظه ضمن کنترل حریف بر بازی تسلط کامل داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا این 9 امتیاز تضمینی برای قهرمانی تیمش است یا نه؟ گفت: مسلما الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم اما این برد ما را در رسیدن به هدف‌مان امیدوارتر کرد و گام محکمی را برای قهرمانی برداشتیم.

وی در واکنش به این سوال که برای جانشینی کمال کامیابی‌نیا در دربی چه بازیکنی را مدنظر دارد؟ اظهار داشت: در این مورد فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.