درخواست پیشکسوت استقلال از هواداران مقابل السد

محمد مومنی در خصوص دیدار پیش روی استقلال تهران مقابل السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یک بازی کاملا متفاوت است. دیداری نابرابر بین تیم ثروتمند و تا بن دندان مسلح قطری با نماینده جوان کشورمان که در اوج بحران و مشکلات حاشیه‌ای قرار دارد. تیم جوان استقلال با مربی جوانش باید قبل از تیم «السد» از سد مشکلات و بحران‌های داخلی عبور کنند. البته منصوریان در این اواخر نشان داده که حاشیه‌ها را هم دریبل زده و توانسته تیمش را از نظر فنی به شرایط مطلوب برساند. 

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: البته علیرضا منصور این اواخر توانست با بازنگری در تفکراتش به تیم از نظر فنی سر و سامان دهد و وقتی این تیم در کنار جوانی یکدست شد و واقعا تیم شد، نتایج هم دگرگون شد و حالا همه از این شرایط رضایت دارند.

وی افزود: اگر السد این وسط بازیکنان بزرگی مثل ژاوی را دارد، استقلال هم سرشار از انگیزه است و به نظر من تیم ما با نیروی جوانی و انگیزه می‌تواند خلاء تجربه را پر کند. البته آبی ها هم بازیکن با تجربه کم ندارند. بازیکنانی مثل رحمتی، پادوانی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و حتی کاوه رضایی اما در مجموع نیروی جوانی استقلال بر السد غالب است. چرا که این امکان وجود تیم قطری در نیمه دوم از نظر بدنی دچار افت شود و آنجاست که نیروی جوانی شاگردان منصوریان نقش کلیدی دارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص هواداران این تیم گفت: وظیفه هواداران در این بازی بسیار مهم و سنگین است. آنها باید تا آخرین لحظه از تیم خود حمایت کنند. هواداران ما باید به ژاوی ثابت کنند که فرهنگ هواداری در ایران حتی بیشتر از لالیگا است. ضمن این که هواداران ما باید توجه کنند که السد، ماشین سازی نیست نیست که توقع کنیم به این تیم هم سه تا بزنیم.

مومنی در توضیح این مطلبش بیان داشت: با توجه به این که استقلال در سه بازی اخیرش سه گل به حریفان زده، ممکن است الان این توقع برای هوادارانش ایجاد شده باشد باید به السد هم سه گل بزنیم. البته چه بهتر که سه گل و حتی بیشتر هم بزنیم اما واقعیت این است که السد، ماشین سازی، صنعت نفت و پیکان نیست که به راحتی سه گل بخورد برود. حتی اگر این تیم را با یک پیروزی خفیف هم ببریم باز هم خوب است.

مهاجم سابق آبی‌ها در خاتمه گفت: کمترین وظیفه من به عنوان پیشکسوت این تیم این است که با حضورم در ورزشگاه از تیم خودم حمایت کنم که به نوبه خودم این کار را خواهم کرد. از سایر عزیزان و پیشکسوتان دیگر استقلال هم انتظار داریم که برای حمایت از تیم خودشان به ورزشگاه بیایند و پای کار بایستند تا این تیم بتواند بر السد غلبه کند.