چشمی به سپاهان می رود

زردپوشان اصفهانی بعد از جذب جباروف  بازیکن ازبکستانی وارد مسائل حاشیه ای شدند و ویسی به علت خرید این بازیکن بدون اطلاع وی در نامه ای خطاب به هواداران سپاهان استعفای خود را اعلام کرد. 

 
مسئولان باشگاه سپاهان که از اقدام ویسی جا خورده بودند خیلی سریع دست به کار شدند و با وساطت مدیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان توانستند ویسی را راضی کنند که در تیم سپاهان باقی بماند. 
 
به هر حال ماجرای اختلافات ویسی با مدیران سپاهان ختم به خیر شد و ویسی در تمرینات سپاهان شرکت کرد. 
 
نماینده باشگاه سپاهان هم بعد از حضور در باشگاه استقلال و دریافت رضایت نامه جباروف به سازمان لیگ برتر رفت و کارت بازی این بازیکن دریافت کرد. 
 
مهدی اخوان سرپرست سپاهان ضمن تایید این موضوع گفت:کارت بازی جباروف صادر شده است و از این بازیکن در هفته بیست و یکم می توانیم استفاده کنیم. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه سپاهان پرونده قضایی در فیفا ندارد. براین اساس مشکلی برای دریافت آی تی سی جباروف نداشتیم و خیلی سریع کارت بازی این بازیکن دریافت کردیم. 
 
سرپرست تیم سپاهان در پایان درباره وضعیت جذب بازیکن جدید برای تیم سپاهان خاطر نشان کرد: در لیست نفرات خود دو بازیکن آزاد جا داریم که امروز با یکی از بازیکنان قرارداد می بندیم . مسئولان باشگاه با روزبه چشمی در حال مذاکره هستند و اگر مشکلی ایجاد نشود با این بازیکن امروز قرارداد می بندیم.