گزارش تمرین پرسپولیس/ اولین تمرین کرمی

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد روز گذشته مقابل تراکتورسازی امروز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*کلیه بازیکنان امروز ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شده و به زدن وزنه پرداختند.

*شهاب کرمی بازیکن جدید تیم پرسپولیس امروز اولین تمرین خود را با تیم جدیدش انجام داد.

*حدود 40 هوادار در تمرین پرسپولیس حضور داشتند و به شدت بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

*هواداران تیم پرسپولیس در شعارهای جالب توجهی حضور شهاب کرمی بازیکن جدید این تیم را به وی تبریک گفتند.

*بازیکنان ذخیره بعد از حدود 30 دقیقه وزنه زدن به زمین چمن آمدند و به کار با توپ مشغول شدند. این در حالی است که بازیکنان اصلی بعد از حدود 45 دقیقه وارد زمین چمن شدند.

*محسن ربیع‌خواه تمریناتش را با سایر بازیکنان آغاز کرد اما تمرینات او سبک بود.

*دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دیدار روز گذشته تیم‌شان مقابل تراکتورسازی را از دست دادند امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

*علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس امروز کفش‌‌هایی به پا داشت که نام کریس رونالدو روی آن حک شده بود.

*بازیکنان اصلی پس از حضور در زمین چمن به نر‌م‌دوی دور زمین مشغول شدند تا خستگی بازی دیروز را از تن به در کنند.

*بازیکنان ذخیره که امروز بخش اصلی تمرین را انجام می‌دادند دقایقی به عبور از بازیکن مستقیم مشغول بودند و همچنین چوک مربی این تیم به بازیکنان تأکید زیادی داشت تا یک ضرب کار کنند.

*تیم پرسپولیس چند وقتی است که میهمان ویژه‌ای در تمرینات دارد و آن هم یک فرد معلول است که هر روز سعی می‌کند به نوعی خودش را به تمرینات پرسپولیس برساند.

*هواداران تیم پرسپولیس در شعارهایی علیه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال موضع گرفتند. 

*هواداران پرسپولیس به خاطر اختلافات به وجود آمده بین کی‌روش سرمربی تیم ملی و پرسپولیسی‌ها در شعارهای کنایه‌آمیزی پرسپولیس را تیم ملی ایران نامیدند.  

*مقابل یکی از دروازه‌های محل تمرین پرسپولیس چاله بزرگی کنده شده بود و این موضوع کار استفاده از این دروازه را برای بازیکنان غیر ممکن کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در هشتاد و چهارمین دربی پایتخت از ساعت 15 به مصاف استقلال خواهد رفت.