جدایی فابرگاس از چلسی؟

سسک فابرگاس در این فصل چندان برای چلسی به میدان نرفته است و اغلب به عنوان بازیکن جانشین به بازی گرفته شده است. همین مساله باعث شده است زمزمه‌های جدایی او از جمع آبی‌های لندن در پایان فصل شنیده شود. 

سسک فابرگاس درباره آینده خود در چلسی گفت: در حال حاضر با چلسی قرارداد دارم و تا پایان فصل در این تیم خواهم بود. تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده است ولی اگر در پایان فصل از چلسی جدا شوم و نتوانم تیمی خوب در اروپا داشته باشم، به لیگ آمریکا خواهم رفت. دوست دارم بازی در لیگ آمریکا را تجربه کنم. دوستانم از جو پرشور ورزشگاه‌ها در این کشور برایم گفتند. به همین خاطر دوست دارم حضور در لیگ آمریکا را تجربه کنم.

او درباره حضور احتمالی در لیگ چین گفت: از آن دسته از بازیکنان نیستم که بخواهم برای ادامه فوتبالم به لیگ چین بروم. همان‌طور که قبلا گفتم، اگر در اروپا تیم نداشته باشم به لیگ آمریکا خواهم رفت.

سسک فابرگاس در این فصل در ۱۵ دیدار برای چلسی به میدان رفته است که توانسته ۲ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. او در دیدار این هفته تیمش در لیگ برتر توانست دروازه تیم سابق خود یعنی آرسنال را باز کند.