سرمربی نساجی مازندران استعفا داد

پس از باخت نساجی برابر اکسین البرز در هفته هجدهم لیگ یک، مدیران این باشگاه برای تقویت کادر فنی ساکت الهامی را به‌عنوان مربی اضافه کردند که این کار نتیجه‌بخش بود و آنها در دو مسابقه بعد از آن توانستند نفت مسجد سلیمان و ایران‌جوان بوشهر را شکست دهند.

 

این دو برد نساجی را بین تیم‌های بالای جدول قرار داد اما بعد از آن و درآستانه دو بازی خارج از خانه این تیم مقابل مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، مسگرساروی به دلیل عدم موافقت با درخواست‌های مدیران باشگاه نسجای از سمت خود کناره‌گیری کرد تا ساکت الهامی به‌عنوان مربی انتخاب شود.

 

نساجی برابر مس کرمان شکست خورد و درخانه گل‌گهر یک امتیاز گرفت اما این تیم امروز درحالی بیست و سومین بازی فصل را برابر فجرسپاسی آغاز کرد که از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم تماشاگران این تیم که هنوز با رفتن مسگرساروی کنار نیامده بودند، شروع به فحاشی و شعار علیه الهامی و همچنین رمضانی مدیرعامل باشگاه کردند که همین مسئله به ضرر تیم‌شان هم شد و آنها از فجرسپاسی یک بر صفر شکست خوردند.

 

الهامی نیز پس از این اتفاقات تصمیم گرفت از سرمربیگری این تیم استعفاء دهد.

 

الهامی بعد از این تصمیم در جمع خبرنگاران گفت: اگر مشکل من هستم، می‌روم ولی دنبال این بروید که چرا این تیم ۲۳ سال است بالا نمی‌رود؛ ما اصلا خوب نبودیم و تیم ما آماده شکست بود اما نیت کمک به نساجی را داشتم ولی حالا که تماشاگران نمی‌خواهند می‌روم.

 

او ادامه داد: برای نساجی بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم؛ من نتوانستم کمک کنم ولی ان‌شاالله نفر جدید موفق شود اما این را بدانید از شب گذشته مطلع بودم قرار است علیه من شعار بدهند.