بازی مقابل ژاوی تجربه فوق‌العاده‌ای بود

خسرو حیدری با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در بازی با السد قطر گفت: خوشبختانه بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی از بازی استقلال مملو از تماشاگر شد به طوری که حتی یک جای خالی هم در ورزشگاه نمانده بود. جا دارد از هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی هم تشکر کنم که امروز به ورزشگاه آزادی آمده بودند چرا که این واقعا یک بازی ملی بود.

وی افزود: خداراشکر که شرمنده این مردم نشدیم، فکر می‌کنم 3 سالی می‌شد که جای استقلال در آسیا خالی بود اما خوشبختانه این طلسم شکسته شد و با شکست تیم قدرتمند السد توانستیم راهی مرحله گروهی شویم. 

حیدری گفت: تیم ما جوان و آینده‌دار است. بازیکنانی مثل امید نورافکن در تیم ما پدیده هستند. واقعا با این تیم می‌توانیم به مراحل بالاتر  آسیا  رفته و انشاءالله ستاره سوم را هم به دست بیاوریم.

وی در واکنش به این سوال که آیا استقلال می‌تواند باز بازیکن جوان موفق باشد، عنوان کرد: این بازیکنان جوان بازی به بازی باتجربه‌تر می‌شوند. من به شما قول می‌دهم این تیم‌ روزهای خوبی در انتظارش خواهد بود. امروز می‌توانستیم در 90 دقیقه و همچنین وقت اضافه اول و دوم به السد گل بزنیم اما در ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم. 

مدافع - هافبک استقلال درباره دربی 84 عنوان کرد: 3 بازی سخت پیش‌رو داریم و باید بتوانیم از این بازی‌ها هم سربلند بیرون بیایم. تیم ما جوان است و هر بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند. 

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا وریا غفوری دربی 84 را از دست داد یا نه، گفت: وریا متاسفانه در حالی که شرایط خیلی خوبی داشت  دچار مصدومیت شد  و انشاءالله بتواند به کمک پزشکان به بازی آینده برسد.

او درباره رویارویی‌اش با ژاوی هرناندز خاطرنشان کرد: تجربه خیلی خوبی بود نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان استقلال، مخصوصا برای بازیکنی که برای نور‌افکن خیلی خوب است که مقابل ژاوی بازی کند و این برای او افتخار بود.  ژاوی بازیکن خیلی با کیفیتی است. من تجربه بازی مقابل مسی را داشتم اما باید بگویم بازی مقابل ژاوی تجربه فوق‌العاده‌ای بود.

مدافع - هافبک استقلال راجع به اینکه پنالتی آخر توسط او به ثمر رسید گفت: خیلی دوست داشتم وقتی به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین می‌شوم گلزنی کنم و تیم با گل من راهی مرحله بعد شود. به کادرپزشکی را هم این مسئله را گفتم. به هر حال قسمت این بود که من پنالتی آخر را بزنم و خوشحالم که توپ گل شد و شرمنده مردم نشدم.