پیش بینی پیشکسوت پرسپولیس از نتیجه دربی

بهنام ابوالقاسم‌پور با اشاره به شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال در لیگ برتر، گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس بازی حساسی مانند تراکتورسازی را با پیروزی پشت سر گذاشته، شرایط خوبی دارد و بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. آنها از نظر روحی و روانی نیز آماده این بازی حساس هستند.

وی افزود: تنها نکته‌ای که خیلی مهم است و بازیکنان باید آن را رعایت کنند، این است که نباید استقلال را دست کم بگیرند. استقلال در شرایط کنونی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و به همین خاطر با انگیزه زیادی برابر پرسپولیس به میدان می‌آید. پرسپولیس هم که شرایط خوبی در جدول دارد، می‌تواند در این بازی به برتری برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همین بازی که پرسپولیسی ها برابر تراکتور انجام دادند و محکم ظاهر شدند را در بازی مقابل استقلال تکرار کنند، می‌توانند سه امتیاز دربی را بگیرند. فکر می‌کنم پرسپولیس ۲ بر صفر این بازی را ببرد.

ابوالقاسم‌پور در پایان در خصوص غیبت کمال کامیابی‌نیا گفت: به هر حال غیبت کمال بی‌تأثیر نخواهد بود اما پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد که با تدابیر برانکو مطمئناً جایگزین کمال نیز در میانه میدان عملکرد خوبی خواهد داشت.