پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس برای پر کردن جای کامیابی نیا در دربی

علی انصاریان با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر گفت: همیشه بازی‌های دو تیم بالای جدول که برای قهرمانی رقابت می‌کنند از حساسیت‌های ویژه ای برخوردار است. مطمئنا پرسپولیس آنقدر خوب بازی کرده که توانسته سه امتیاز حساس این مسابقه را بگیرد و با سه گل در این بازی پیروز شود.

وی افزود: این پیروزی پیش از دربی رخ داده که شرایط روحی و روانی بازیکنان را خوب کرده است. از طرفی، استقلال هم در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته اما دربی شرایط خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم این شهرآورد نیز پرگل شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس در دربی گفت: کمال واقعا بازیکن خوبی است و پرکردن جای او واقعا سخت است. این بازیکن امسال واقعا برای پرسپولیس تاثیرگذار بوده و حتی به نوعی من را یاد حامد کاویان پور زمان خودمان می‌اندازد. انتخاب جایگزین او به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد.

انصاریان اضافه کرد: معمولا مدافعان در غیاب هافبک‌های دفاعی، در نقش آنها ظاهر می‌شوند. من در استقلال اهواز با حسین ماهینی هم بازی بودم و او در آن زمان در چند مسابقه در این پست ظاهر شد و عملکرد خوبی نیز داشت. ماهینی توانایی پر کردن جای کامیابی نیا را دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم این دربی بازی خوبی از کار درآید و پرسپولیس برنده شود و قهرمانی لیگ را بگیرد.