معرفی گزینه های نهایی سرمربی گری تیم ملی تکواندو

طی چند روز گذشته مسئولان  فدراسیون سرانجام اسامی شورای فنی فدراسیون تکواندو را معرفی کردند.

به همین دلیل روز گذشته(سه شنبه) نخستین جلسه اعضا شورای فنی در خانه تکواندو با حضور سید نعمت خلیفه، فریبرز عسکری،  محمد رضا زوار، فیض الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی باک، وحید عبداللهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد پور برگزار شد و در پایان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی( جهت حضور در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان)به کمیته فنی اعلام شد.

این جلسه تقریبا 5 ساعت طول کشید که سرانجام نعمت خلیفه و فریبرز عسکری دو گزینه برای هدایت تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

فیض الله نفجم و مهدی بی باک نیز به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی تکواندو در مسابقات کشورهای اسلامی معرفی شدند که از بین این گزینه‌ها اعضا کمیته فنی یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان که تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود انتخاب خواهد شد و از بین نفجم و بی باک نیز یک نفر به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی انتخاب خواهد شد. این رقابت‌ها نیز اردیبهشت ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

پس از اینکه سرمربیان تیم‌های ملی در دو رویداد سال آینده مشخص شدند، اعضا کادرفنی نیز از از سوی سرمربیان انتخاب خواهند شد.

چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت در شهر «باکو» آذربایجان و بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 3 تا 9 تیر ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود.