واکنش کاپیتان پرسپولیس به عدم حضور کامیابی نیا در دربی

 سیدجلال حسینی در پایان تمرین امروز پرسپولیسی ها با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت. وی در رابطه با شرایط تیم گفت: در ابتدا از همه خبرنگاران ممنونم که به تمرین می آیند و اخبار مربوط به تیم را پوشش می دهند، اما در رابطه با وضعیت تیم باید بگویم خداراشکر شرایط خوبی داریم، بازی به بازی تلاش می کنیم در صدر جدول باقی بمانیم، هر روز به خوبی تمرین می کنیم و سعی می کنیم خودمان را روی فرم نگه داریم.

او ادامه داد: شرایطمان خوب است و بازی با تراکتورسازی را نیز به خوبی پشت سر گذاشتیم و اکنون تنها به دربی و بازی برابر استقلال فکر می کنیم. در طول هفته هم تمریناتمان را برای این بازی به انجام می رسانیم و آماده یک بازی سخت می شویم. 

کاپیتان سرخ پوشان در رابطه با جلسه بازیکنان با سرپرست پرسپولیس گفت: روز گذشته یک جلسه داشتیم که من و حسین ماهینی در آن حضور داشتیم، به هرحال در روزهای قبل از دربی به سر می بریم و یک سری مشکلات وجود داشت که آقای طاهری خواستند جلسه ای بگذاریم و درباره آنها به صحبت بپردازیم، ما هم رفتیم و درباره بازی هایی که انجام دادیم، دربی و ... صحبت کردیم، جلسه خوبی بود و این برای اولین بار نبود با هم صحبت می کردیم. 

حسینی در رابطه با دیدار برابر استقلالی ها گفت: اول باید به استقلال تبریک بگویم، آنها خیلی تلاش کردند و توانستند به پیروزی بزرگی دست پیدا کنند و حضور آنها در لیگ قهرمانان می تواند به نفع فوتبال ایران باشد، به هرحال استقلال همیشه استقلال است و به عنوان یک تیم بزرگ مطرح است، ما برای آنها احترام قائلیم و با توجه به نتایجی که در روزهای اخیر به دست آوردند، می دانیم بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت، استقلال یک تیم کامل است که می تواند برای هر تیمی دردسرساز باشد. مطمئنا روز سختی پیش رو داریم و امیدواریم با تلاش بچه ها و حمایت هواداران بازی خوبی به اجرا بگذاریم. 

 

او ادامه داد: به هرحال اکنون هر دو تیم به خوبی در بازی هایشان حاضر می شوند و نتایج خوبی هم به دست می آورند حتما شاهد دیدار زیبایی خواهیم بود. آنها با بازیکنانی که دارند حتما یک بازی هجومی به نمایش خواهند گذاشت و این به زیبایی بازی کمک می کند. 

کاپیتان سرخ پوشان در رابطه با عدم حضور کمال کامیابی نیا در بازی دربی گفت: کمال یکی از بازیکنان بسیار خوب تیم ماست که در هر بازی تاثیر خود را می گذارد، او همیشه برای تیم تلاش می کند و حتما جای او خالی خواهد بود اما این هم بازی دربی است و بازیکنان دیگر تلاش بیشتری خواهند کرد تا بتوانند جای او را پر کنند.

حسینی در رابطه با بازیکن تازه جذب شده به پرسپولیس گفت: بازیکنانی که به پرسپولیس می پیوندند باید بیشتر از آن چیزی که هستند تلاش کنند و شهاب کرمی هم از بازیکنان خوب فوتبال ایران است که باید بداند پیراهن چه تیمی را به تن کرده و امیدوارم بتواند یک بازیکن تاثیرگذار برای تیم باشد. 

او در رابطه با قهرمانی سرخ پوشان گفت: هنوز سی امتیاز باقی مانده است، شرایط بسیار حساس است و ما بازی های سختی پیش رو خواهیم داشت، اول استقلال و بعد سپاهان و پس از آن بازی های آسیایی نشان می دهد ما بسیار تحت فشار قرار خواهیم گرفت، امیدوارم که بتوانیم بازی به بازی تلاش کنیم و به پیروزی برسیم، همه توانمان را می گذاریم که بتوانیم در نهایت با موفقیت به کار خود پایان دهیم. 

حسینی در پاسخ به سوالی در رابطه با ضعیف تر شدن استقلال نسبت به گذشته گفت: اصلا اینطور نیست، استقلال بازیکن های خوبی دارد و در بازی ها به خوبی نتیجه می گیرد روز گذشته هم دیدید که توانست از سد حریف خود بگذرد. 

او در رابطه با بازی های آسیایی گفت: ما مشکلات زیادی داریم، بازی های آسیایی حتما برای ما مشکل خواهد بود، در ابتدای لیگ وقتی تیم ها می خواهند لیست خود را ببندند با مشکلات زیاد این کار را می کنند و به فکر این روزها نیستند در حالی که تیم هایی مانند الهلال با توان بالا تیم شان را می بندند این موضوع کار را برای ما سخت می کند، امیدواریم همین شرایط را که در لیگ ایران داریم در آسیا هم داشته باشیم، آنجا توان و برنامه ریزی بیشتری می خواهد و امیدواریم به خوبی در این رقابت ها حضور پیدا کنیم. 

کاپیتان سرخ پوشان درباره مسائل مالی این باشگاه نیز گفت: همه ما قراردادهایی داریم و طبق آنها پرداختی ها صورت خواهد گرفت و قبل و بعد از دربی هم نداریم.

او درباره مطالبات خود از باشگاه نفت گفت: متاسفانه در این باشگاه کسی جوابگو نیست، در قرار و مدارهای وزارت نفت برای انتقال تیم، آنها به مالکان جدید گفته بودند تا مطالبات را ندهند نمی توانند کار کنند اما این اتفاق نیفتاد، حتی یک شاهد هم حضور داشت که اکنون او نیز وجود ندارد تا شهادت دهد، هیچ کسی زورش نمی رسد تا بتواند طلب خود را بگیرد، امیدوارم شرایط به گونه ای شود که بازیکنان ایرانی هم بتوانند به فیفا شکایت کنند، الان نفتی ها به راحتی بازیکن می گیرند با اینکه بدهکار هستند اما چون بازیکن خارجی نداشتند کسی هم کاری به کارشان ندارد.