پاسخ یک پرسپولیسی به امیدواری استقلالی ها برای قهرمانی

 رحیم یوسفی در مورد دربی 84 پایتخت گفت: وضعیت پرسپولیس از هر نظر خوب است. اکثر تیم‌های لیگ به کیفیت خوب پرسپولیس اعتراف کردند و این تیم را شایسته قهرمانی می‌دانند. در چند وقت اخیر پرسپولیس در یکی دو بازی کیفیت لازم را نداشت اما در کل عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده است. در بازی با تراکتورسازی پرسپولیس عالی بود. این حرف که تراکتورسازی چند بازیکنش را نداشته نتوانسته عملکرد خوبی ارائه دهد را قبول ندارم. شرایط لیگ برتر اینطور نیست که یکی تیم دری غیاب دو سه بازیکن دچار چنین مشکلی شود.

وی افزود: دربی قابل پیش‌بینی نیست.  با این روند رو به رشدی که پرسپولیس دارد بعید می‌دانم این تیم در دربی بازنده باشد. روی کاغذ، درون زمین و هر جوری که بخواهید فکر کنید شرایط پرسپولیس از استقلال بهتر است. مگر اینکه در روز بازی اتفاق عجیبی رخ دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال تیم جوانی است که هرچه جلو رفت شرایط بهتری پیدا کرد. البته استقلال هنوز تیمی که همه انتظار دارند نشده است. با این شرایط فکر نمی‌کنم استقلال امسال بتواند به مقام قهرمانی برسد.

وی در مورد اینکه کدام بازیکنان در دربی تاثیر گذار خواهند بود، اظهار داشت: غیبت کمال کامیابی‌نیا در این بازی تاثیرگذار است و به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود. البته این بازیکن سال قبل هم در دربی برگشت غایب بود. به نظر من تمام بازیکنان پرسپولیس در دربی موثر خواهند بود ما بازیکنانی مثل مهدی طارمی که سرعت بسیار بالایی دارند در لحظات می‌توانند تاثیرگذار ظاهر شوند.

یوسفی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی دست به حرکت اعتصابی زدند و قصد اعتصاب داشتند، گفت: وقعیت این است که بازیکنان در مقاطع حساس با این حرکات سعی در گرفتن پولشان دارند. به نظر من بازیکنان نباید قبل از مسابقاتی مثل دربی چنین اقداماتی انجام دهند. آنها حتی اگر شده باید پولی از جیبشان خرج کنند تا در دربی بازنده نباشند. 

وی در پایان گفت: بازهم تأکید می‌کنم پرسپولیس امسال شانس اول قهرمانی است و اگر همین روند را ادامه دهد خیلی زود قهرمانی‌اش قطعی می‌شود.