کدامیک به رئال می روند؟ دخه‌آ یا کورتوا ؟

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی تیبو کورتوا با وجود فصل فوق‌العاده‌ای که با چلسی داشته، قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی اسپانیا را دارد. این در حالی است که باشگاه رئال‌مادرید بار دیگر سعی دارد شانس خود را در به خدمت گرفتن داوید دخه‌آ امتحان کند. به این ترتیب دو دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید حالا به نوعی رقیب یکدیگر برای ایستادن درورن دروازه رئال‌مادرید هستند.

دخه‌آ 26 ساله در ماه سپتامبر 2015 بود که تا آستانه پیوستن به سفیدپوشان مادریدی پیش رفت و حتی توافقات نهایی نیز صورت گرفته بود، اما این انتقال در آخرین لحظات به شکل دراماتیکی و به خاطر خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال‌مادرید منتفی شد و دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ هم در ادامه قراردادش را با پرافتخارترین تیم انگلیس تمدید کرد.

زین‌الدین زیدان هم مصمم است تا در پست دروازه‌بان تیمش را تقویت کند، پستی که در حال حاضر کیلور ناواس کاستاریکایی را دارد. چیزی که مشخص است این است که نه چلسی و نه منچستریونایتد به این سادگی دروازه‌بانان اصلی خود را از دست نخواهند داد.

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که همسر و فرزند کورتوای 24 ساله همچنان در شهر مادرید زندگی می‌کنند و مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان بلژیکی در تلاش هستند تا مقدمات بازگشت وی به فوتبال اسپانیا و شرایط نزدیک شدن به خانواده‌اش را فراهم کنند.

با این وجود رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که شخص فلورنیتو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید نظرش روی جذب داوید دخه‌آ است.