رحمتی، فریب طارمی رانخورد

رفاقت مهدی های سرخابی صمیمی تر از آن است که بتوان تصور کرد.سید مهدی رحمتی و مهدی طارمی درکنار رقابت حرفه ای، دوستی نزدیکی با هم دارند و این دوستی ها البته با کری های شیرینی هم همراه است.به قول طارمی که می گفت " با شماره یک استقلال ، بد کری دارم" این کری خوانی ها در آستانه دربی ها جالب تر هم می شود.

سید مهدی با وجود اینکه از نظر سن و سال بزرگتر است اما در کری خوانی کم نمی آورد.

قبل از دربی معروف چهار دو طارمی به رحمتی می گفت : سید خدا نکند ده دقیقه اول بهتون گل بزنیم وگرنه میریم رو چهار پنج تا. رحمتی هم می خندید و می گفت برو بابا.بازی رفت هم لحظه آخر معلوم نشد جری بن سون چه جوری گل زد.حالا ادعای چهار پنج تا دارید؟

موقعی که پنالتی شد هم اگر فیلم آن صحنه را ببینید طارمی دورخیز کمی کرد و با دست به سید گفت می خواهم چیپ بزنم اما رحمتی فریب نخورد.

یک عکسی از آن بازی هست که طارمی بعد از گل چهارم مقابل رحمتی در حال نشان دادن عدد چهار است.آنجا داشت جواب کری های سید را می داد.

امسال کری خوانی طارمی و حامد لک هم سوژه شد.مهدی با حامد هم رفاقت خوبی دارد و قبل از بازی به حامد می گوید آمده ایم فوتبال بازی کنیم.از نود دقیقه هشتاد دقیقه روی زمین دراز نکشی و وقت کشی کنی. لک هم می گوید:من گلر هستم اما تو بیشتر از من شیرجه می زنی و روی زمین هستی.فقط امروز دور گل زدن را خط بکش که از گل خبری نیست.