تقابل گوچی و جهانبخش در هلند

رضا قوچان نژاد، بهترین گلزن هرنفین از آنفلوانزا رنج می‌برد حالش خوب شده است و برای بازی یکشنبه مقابل آلکمار آماده است.

قوچان نژاد درباره فارق شدن از بیماری گفت: خوشحالم که دوباره به تمرینات تیم برگشتم. برای بازی فردا(یکشنبه) مقابل آلکمار آماده هستم و این واقعیت امر است. اکنون نیاز به امتیاز داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را در این بازی داشته باشیم.

رضا در ادامه درباره اینکه در دو بازی اخیر گل نزده است، عنوان کرد: امور مختلف است. این خوب است که مردم از افت شما صحبت می‌کنند یعنی زیر ذره بین قرار دارید. باید رو به جلو حرکت کنیم زیرا به 3 تیم نخست جدول برسیم و از آنها پیشی بگیریم. ما کماکان بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

 

وی در پایان گفت: ما در شرایط عصبی قرار نداریم. ما تنها فوتبال بازی می‌کنیم و سپس به دنبال آن امتیازات را کسب می‌کنیم. فردا(یکشنبه) فرصتی بزرگ پیش رو خود داریم تا به پیروزی برسیم. برابر آلکمار شانس زیادی داریم زیرا مهمترین چیز این است که ما در خانه بازی می‌کنیم.

آلکمار در این فصل علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود دارد و تقابل رضا با علیرضا در این بازی جالب خواهد شد. این دو بازیکن در ماه گذشته نیز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی هلند مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آلکمار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.