پاسخ رئیس هیات مدیره پرسپولیس به تبانی در دربی
جعفر کاشانی  بیان کرد: بازی دربی نسبت به بازی های دیگر متفاوت است و هر دو تیم تلاش می کنند که برنده این دیدار شوند.
 
وی عنوان کرد: بازیکنان هر دو تیم با یکدیدگر دوست هستند و فقط در زمین بازی با یکدیگر رقابت می کنند همچنین برگزاری مهمانی مشترک ایرادی ندارد و این دورهمی ها به ارائه یک بازی زیبا و بدون تنش کمک می کند.
 
کاشانی درباره شایعه تبانی دو تیم در دربی افزود: در تمام سال هایی که در دربی حضور داشتم هیچ وقت توصیه برای تساوی این بازی نشنیدم و موضوع تبانی گمانه زنی رسانه ها است.
 
رئیس هیئت مدیره درباره برگه برنده این بازی گفت: هر تیمی که بتواند از موقعیت ها بهتر استفاده کند و تمرکز بیشتری در این بازی داشته باشد به طور حتم برنده این دیدار خواهد بود.
 
وی درباره حساسیت دربی پایتخت ادامه داد: در چند سال اخیر حساسیت این بازی کمتر شده است و دو تیم بدون تنش و هیاهو فقط به دنبال ارائه بازی زیبا و جوانمردانه هستند.
 
کاشانی درباره بهترین و بدترین خاطره خود از دربی پایتخت عنوان کرد: تمام بازی های دربی برای من خاطره انگیز است و برد شش تایی پرسپولیس هنوز هم در ذهنم باقی مانده و بازی ها نیمه تمام به علت درگیری های بازیکنان از بدترین خاطرات دربی برایم است.
 
وی درباره پیش بینی از نتیجه دربی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و در نهایت هم پرسپولیس برنده این دیدار باشد.