برهانی: استقلال به ترکیب ایده آل رسیده است

آرش برهانی درباره گلهای خود در لیگ برتر و دربی اظهار داشت: مجموعا 114 گل زدم که 3 تای آن در دربی بوده است. هر کسی دوست دارد در دربی بازی کند و الان هم طبعا دوست داشتم در دربی بودم

وی افزود: ترکیب منصوریان ترکیبی جوان و خوب به میدان فرستاده است. به نظرم منصوریان پس از یک نیم فصل به ترکیب ایده آل خود دست یافته است. البته استقلال 120 دقیقه سخت مقابل السد داشته که کار را برای این تیم دشوار ساخته است.

مهاجم سابق استقلال افزود: استقلال در این بازیها دربخش چپ از بازیکن های ثابتی استفاده نکرده بود. اما به مرور ترکیب ایده آل به دست آمد.

برهانی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم بازیکنان استقلال تجربه کسب کردند. به نظرم جوانگرایی خیلی خوب است اما باید جوانان به مرور تزریق شوند تا نه به تیم و نه به بازیکن جوان لطمه وارد نشود. نورافکن از جمله بازیکنانی بود که مظلومی به او میدان داد. او در ابتدا فروارد بود و الان نسبت به پستی که داشته خیلی تمام کننده خوب بازی کرد. اما ذاتا فروارد است. برزای نیز از پارسال کم کم بازی کرد. زکی پور هم از جمله این جوانان است.

مهاجم سابق استقلال درباره شرایط خودش قبل از دربی ها بیان داشت: من قبل از دربی روی بازیکن مقابلم تمرکز می کردم. زیرا لازم بود تصویرسازی ذهنی داشته باشیم.