کاپیتان پرسپولیس کارت قرمز نگرفته است

حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوری با تایید این خبر می گوید: «در گزارش داوری از سید جلال حسینی تنها به عنوان یکی از اخطاری های بازی نام برده شده است و او کارت قرمز نگرفته است. اینکه در تصاویر تلویزیونی این طور دیده شده که علیرضا فغانی از جیب خود کارت درآورده شاید به این خاطر بوده که می خواسته به بازیکنان بگوید از نظر داور هنوز بازی تمام نشده و می تواند بازیکنان را با کارت زرد و قرمز جریمه کند و به نوعی می خواسته حواشی بعد از بازی را مدیریت کند. به هر صورت داور بازی در پایان کارتی به سید جلال حسینی نداده و او از بازی بعدی پرسپولیس محروم نیست و می تواند این تیم را همراهی کند. طبیعتا اگر علیرضا فغانی به سید جلال حسینی کارت قرمز داده بود، هم تصاویر مربوط به این کارت ثبت می شد و هم داور بازی آن را گزارش می کرد.»

دعوای سید جلال حسینی و مهدی رحمتی که به اخراج مهدی رحمتی منجر شده بود نقطه تاریک دربی 84 بود. در حالی که انتظارها بر این بود این دو به عنوان بزرگ تر های دو تیم می بایست مانع از هر گونه درگیری بین بازیکنان شوند اما خود آتش بیار معرکه شدند. 

نقش بر زمین شدن مهدی رحمتی، سید جلال حسینی را برافروخت و دروازه بان استقلال هم از اینکه کاپیتان پرسپولیس فکر کرده بود او از روی عمد خود را به زمین انداخته و قصد وقت تلف کردن را دارد، ناراحت شد. 

داور با دادن کارت زرد به مهدی رحمتی و سید جلال حسینی قصد داشت به ماجرا فیصله دهد اما دقایقی بعد جلال حسینی با گشودن دروازه استقلال وقتی قصد داشت توپ را به میانه زمین بیاورد با واکنش مهدی رحمتی مواجه شد. واکنشی که کارت قرمز را برای مهدی رحمتی به همراه داشت. 

این پایان ماجرا نبود و این دو در پایان بازی هم قصد داشتند از خجالت هم دربیایند که با مداخله قضیه ختم به خیر شد اما شاید در روزهای آتی شاهد واکنش کمیته انضباطی به این دعوا باشیم. 

به هر صورت سید جلال حسینی که یکی از طرفین درگیر بوده می تواند در بازی بعدی تیمش را همراهی کند.