اظهارات خرمگاه علیه رحمتی

محمد خرمگاه  در مورد پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: برای ما خیلی خوب بود که از تیمِ خوب پرسپولیس، 3 امتیاز بگیریم. بازی هوشمندانه و با برنامه‌ای انجام دادیم و توانستیم پیروز شویم.

وی با اشاره به این موضوع که 2 گل استقلال، پرسپولیس را در شوک فرو برد، گفت: بازی همین است و شرایط در هر بازی متفاوت است. پرسپولیس در 10 دقیقه اول خیلی فشار آورد و گل هم زد ولی ما توانستیم به بازی برگردیم. خیلی هم خوب به بازی برگشتیم. این پیروزی را به روح منصور خان پورحیدری تقدی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان استقلال مانند فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و علی قربانی تصریح کرد: این ذات جوان است که می‌تواند بعد از یک بازی سنگین 120 دقیقه‌ای مقابل السد، در دربی هم اینطور بدود. ما از این جوانان زیاد داریم و به نوبت از آنها استفاده می‌کنیم.

خرمگاه در مورد درگیری سید مهدی رحمتی با سید جلال حسینی خاطرنشان کرد: از کاپیتان‌های دو تیم توقع می‌رود که به دیگر بازیکنان آرامش بدهند.

وی در پایان، درباره محرومیت سید مهدی رحمتی از حضور در دیدار هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: ما سید حسین حسینی را داریم و اصلاً مهم نیست در بازی با ذوب‌آهن رحمتی را نداریم.