واکنش سرمربی آبی پوشان به مشکل هواداران با افشین

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت: تیم پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و تلاش می کنیم امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

وی در خصوص وضعیت تیمش در آسیا اظهار داشت: نا امید نیستیم و امیدواریم در 5 ، 6 روز آینده بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم، از لحاظ فنی نیز وضعیت خوبی داریم و نتایجی که بدست آوردیم قابل قبول بود.

تیم ما تمامی پرداخت ها را به موقع انجام داده اما در حال حاضر به مشکل خورده ایم، امیدواریم مسئولین حقوق بازیکنان را پرداخت کنند.

سید اکبر پور موسوی افزود:‌ ما به فکر خودمان نیستیم و امیدواریم گروه ملی صنعتی فولاد اهواز بتواند حقوق کارگرانی که در دمای هزار درجه کار می‌کنند را پرداخت کنند.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: گروه سختی در لیگ قهرمانان داریم و السد عربستان، لخویا قطر و الجزیره حریفان قدرتمندی هستند و امیدوارم به کمک مسئولان بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

بورالیف مربی برزیلی ما که به تازگی به کادر فنی اضافه شده شناخت خوبی از حریفان آسیایی دارد و امیدواریم با کمک وی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

پور موسوی درباره اینکه آیا مشکلی با آرش افشین دارید یا خیر بیان کرد: در بازی هفته گذشته متاسفانه مشکلی بین افشین و هواداران به وجود آمد اما من به هیچ عنوان افشین را مقصر نمیدانم و امیدوارم هواداران به افشین کمک کنند تا وی فشار روحی را از خود بردارد.

افشین اگر یک گل در استقلال خوزستان به ثمر برساند، فشارهای روانی از روی این بازیکن کم می‌شود و می‌تواند بهتر بازی کند. البته افشین برای من بازیکن محترمی است و اگر هم گلی نزند بازهم از وی در ترکیب اصلی تیمم استفاده خواهم کرد.