جدایی مهاجم منچستر سیتی به دلیل اختلاف با گواردیولا

سرخیو آگوئرو این تابستان از منچسترسیتی جدا خواهد شد. به نوشته «سان» مهاجم 28 ساله احساس می‌کند که پپ گواردیولا به اندازه کافی به قابلیت‌های وی توجه ندارد. او به دوستان نزدیکش گفته که در تدارک جدایی از سیتی است هرچند که باشگاه بارها مصرانه تأکید کرده که قصد فروش این بازیکن را ندارد. مهاجم آرژانتینی احساس می‌کند که در سیستم مورد نظر گواردیولا که مبتنی بر پاسکاری‌های زیاد است، دیگر جایی برای درخشش ندارد. قرارداد آگوئرو که تا 2020 اعتبار دارد، با دستمزد هفتگی 250 هزار پوند تنظیم شده است. او البته هفته قبل گفته بود که سرنوشتش را باشگاه تعیین خواهد کرد: «سه ماه دیگر تا پایان فصل وقت دارم که بهترین بازی‌هایم را برای سیتی انجام بدهم و بعد باید دید باشگاه می‌خواهد با من چه کند.»

گفته می‌شود این وضعیت باعث شده که آگوئرو به فکر پایان دادن به همکاری پنج سال و نیمه خودش با سیتی بیفتد. رئال‌مادرید و اینتر هم با آغوش باز منتظر مذاکره با او هستند. یک‌ فرد نزدیک به آگوئرو گفت: «سرخیو همیشه بازیکنی است که در محوطه جریمه حریف است اما حالا حس می‌کند از او کارهای به شدت دشواری می‌خواهند. دلیل نارضایتی‌‌اش این نیست که آدم تنبلی است. مشکلش این است که سبک بازی مورد علاقه پپ مناسب سبک بازی آگوئرو نیست.»

اما مهم‌ترین دلیل نارضایتی آگوئرو را ورود گابریل ژسوس 19 ساله به سیتی می‌دانند. آگوئرو از این بازیکن جوان برزیلی حمایت کرده اما دوست ندارد نقش دوم را ایفا کند.