ترفند الهلال برای رویارویی با پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان روز سه شنبه هفته آینده در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در عمان به مصاف هم خواهند رفت. هر دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و الهلال در کشور عمان برگزار می شود.

پرسپولیس در بازی اول میزبان است و اقدامش برای گران کردن بلیت این مسابقه حسابی سر و صدای عربستانی ها را درآورده بود. رسانه های سعودی مدعی بودند پرسپولیس برای جلوگیری از حضور تماشاگران الهلال در ورزشگاه، بلیت این مسابقه را گران کرده است.

با این حال یکی از روزنامه های عربستان سعودی مدعی شد که این اقدام باشگاه پرسپولیس با شکست مواجه شده است.

«الشرق الاوسط» با تیتر «الهلال راه را بر پرسپولیس بست» عنوان کرد که بلیت های گران شده این بازی به صورت مجانی در اختیار هواداران الهلال قرار می گیرد. این روزنامه سعودی در این ارتباط نوشت: الهلال راه را بر پرسپولیس که بلیت بازی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تماشگران را 5 برابر افزایش داده بود، بست. باشگاه الهلال بلیتهای این بازی را خریده و به صورت مجانی و رایگان در اختیار هواداران الهلال قرار می دهد.»

در ادامه این گزارش به حمایت دروازه بان تیم ملی عمان هم از پرسپولیس اشاره شده و آمده است: «فایز الرشیدی دروازه بان ملی پوش عمان که یکی از هواداران پر و پاقرص الهلال است حمایت های مادی را برای هواداران الهلال فراهم کرده است.»