نظرمحمدی: نمی‌توانستیم تمرین پنالتی کنیم

نظرمحمدی ابتدا چوب انتقادش را به سمت مسئولین فدراسیون می برد و می گوید: 2 هفته متوالی آن هم برای یک استان یک ناظر را گذاشتند که جای بسی سوال دارد. می خواهم بدانم قحط الرجال شده است که یک ناظر را پشت سر هم برای یک استان می گذارند، نمی گویم ایشان کار خاصی کرده یا چه و چه اما سوالم این است که دیگر کسی در سازمان لیگ نیست؟! چرا باید یک ناظر خاص برای یک تیم در دو بازی حضور داشته باشد؟ وقتی چنین می شود فکر انسان به سمت و سوی دیگری می رود. 

 

او درباره باخت مقابل آلومینیوم گفت: همانطور که 3 امتیاز کامل را در بازی های دیگر کسب کرده ایم، جنبه باخت آن هم در روزی که مستحق چنین نتیجه ای نبودیم را هم داریم. فقط می خواهم بدانم چرا گل سالم پویا نزهتی از سوی داوری مردود اعلام شد یا چرا باید بازی آنطور که ما انتظار نداشتیم پیش برود.

 

وی در توضیح اخراجش می گوید: پیش از شروع بازی هایمان شنیده بودیم که کادرفنی آلومینیوم گفته بودند که سپیدرودی ها تمرین پنالتی می کنند، نمی دانم چطور به این نتیجه رسیدند. ما روز یکشنبه در مسیر سفر به اراک بودیم، روز دوشنبه و سه شنبه هم به دلیل جو آب و هوایی خراب اراک در سالن تمرین کردیم و چطور می شود تمرین پنالتی روی دروازه هندبالی کرد؟ متاسفانه بعضی از همکاران ما می خواهند عوام فریبی کنند تا دیگران را گمراه کنند. ما علیرغم اینکه نه به جایی وصل هستیم و نه حمایت مالی آنچنانی می شویم به لطف خدا و تشویق هوادارانمان تا به اینجا در صدر قرار داریم بدون آنکه حرکتی خارج از عرف انجام داده باشیم. 

 

نظرمحمدی در ادامه گفت: خلاصه آنکه بعد از این صحبت ها وقتی پنالتی آلومینیوم گل نشد، به سمت نیمکت حریف نگاه کردم و گفتم این هم پاسخ صحبت شان که آقای نیک سیرت به سمت بنده آمدند و حرف هایی به بنده زدند که در شخصیت بنده نیست که آنها را بازگو کنم. پس از آن داور چهارم به سمت ما آمدند تا موضوع را بررسی کنند که داور وسط به کنار زمین آمدند و با پرس و جو از ایشان به من و آقای نیک سیرت کارت قرمز نشان دادند و ما را از کنار نیمکت اخراج کردند. 

 

سرمربی سپیدرود در خصوص رکوردشکنی اش در اخراج هایش اینطور می گوید: اگر قرار باشد حقی از تیمم ضایع شود باز هم به دفاع از تیمم می پردازم و اخراج را به جان می خرم اما چرا این اخراج ها همه در بازی های خارج از خانه مان است؟ چرا من در زمین خودمان اخراج نمی شوم؟ چون ما در زمین خودمان به حریفانمان احترام می گذاریم. حتی اگر اشتباها به ضرر ما سوت زده باشند هیچ وقت نشده به داوری بی احترامی یا اعتراض کنم چون معتقدم آنها هم مانند ما جوان هستند و در حال کسب تجربه اند و اگر اشتباهی هم باشد سهوا بوده و باید به آنها فرصت داده شود. 

 

وی درباره قضاوت داوری شریفی خاطرنشان کرد: قضاوت آقای روح الله شریفی بی نقص بود، ایشان در یک خانواده داوری تربیت شدند و علاوه بر آن داماد آقای افشارزاده، داور مطرح فوتبال ایران هستند که همین امر نشان از کارنامه درخشان ایشان در آینده خواهد داشت. اما از کمک داور اول گله مندم چراکه عدالت را رعایت نکردند و موقعیت آقای نزهتی را از ایشان گرفتند. 

 

او درباره نزدیک شدن سایر رقبا به آنها و اینکه آیا باید در پایان رقابت های لیگ دسته اول، سپیدرود را جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بدانیم گفت: امتیازگیری در نیم فصل دوم خیلی سخت است چرا که بعضی ها برای بقا، برخی ها برای سقوط نکردن و عده ای هم برای صعود به لیگ برتر می جنگند و همین کار را برای همه تیم ها دشوار می کند. امیدوارم سپیدرود بردهایش را تکرار کند تا به هدفی که مدنظرش است دست پیدا کند.

 

نظرمحمدی با وجود باخت مقابل اراکی ها از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و می گوید: بچه های من در این بازی خوب کار کردند و جنگنده ظاهر شدند اما خب حریف از تک موقعیتش استفاده کرد و گل زد و پیروز میدان شد. بازیکنانم تمام توصیه هایم را در زمین اجرایی کردند و فقط از نتیجه بازی رضایتمند نیستم. 

 

سرمربی سپیدرود باز هم از شور و هیجان هواداران گیلانی گفت: از حضور هواداران سپیدرود تشکر می کنم و خوشحالم که پس از سال ها حضور پرشورها در لیگ برتر حالا نوبت به تیم سپیدرود و هوادارانش پرشورش رسیده، امیدوارم با صعودمان به لیگ برتر و کسب نتایج خوب بتوانیم زحمات و حمایت آنها را پاسخگو باشیم.