واکنش مدیر عامل ذوب آهن به حضور بازیکن این تیم در روستوف

سعید آذری در مورد بازی تیمش مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، بازیکنان ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه فراوانی دارند و این مسابقات ربطی به لیگ برتر خودمان و نتایج آن ندارد.

وی ادامه داد: ما باید در اولین گام با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا روبرو شویم که کار دشواری است. امیدوارم شرایط طوری نشود که مثل لیگ خودمان در هر بازی 4،5 موقعیت خوب گلزنی را از دست بدهیم. البته می‌دانیم که باشگاه العین چند هفته‌ای است که دچار مشکل، ضمن اینکه این باشگاه اجازه جدایی عمرعبدالرحمن را هم نداده که همه اینها نکات مثبتی برای ما باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: می‌دانیم که با تیم قدرتمندی بازی داریم که فقط از نظر نیروی انسانی از آنها سر هستیم. در مجموع فکر می‌کنم تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حاشیه امنیتی ندارند. البته ما همیشه امیدوار هستیم اما می‌دانیم که کار سختی داریم.

آذری در واکنش به اظهار نظری که از طرف مجتبی حسینی در فضای مجازی پخش شده که در آن اعلام کرده بازیکنان استقلال در بازی با ذوب‌آهن حالت طبیعی نداشتند، گفت: من هیچ‌وقت در مورد اظهار نظرهای رسمی کادر فنی صحبت نمی‌کنم چه برسد به الان که اظهار نظر غیر رسمی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا بازیکنان استقلال در بازی با تیمش غیر طبیعی بودند، عنوان کرد: ما غیر طبیعی بودیم نه استقلال!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص بازگشت قاسم‌ حدادی‌فر به میادین اظهار داشت: حدادی‌فر قهرمان ملی ما است و باتوجه به تجربه بین‌المللی که دارد می‌تواند به ما کمک کند. حدادی‌فر گرگ باران دیده است. باید از این بازیکن تشکر کنم که خیلی خوب خودش را به شرایط بازی رساند، جوان‌ها باید این چیزها را از حدادی‌فر یاد بگیرند. باور کنید وضعیت بدنی حدادی‌فر از خیلی از بازیکنان لیگ برتری بهتر است.

آذری در پایان در مورد وضعیت رضا شکاری و حضور این بازیکن در تیم روستوف روسیه خاطرنشان کرد: شکاری بازیکن ما است و باید به ذوب‌آهن برگردد، او باید یاد بگیرد که چطور رفتار کند.