برانکو خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای 4 تیم ایرانی حاضر در این مسابقات، موفقیت است که بتوانند از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند. همه می‌خواهند بهترین نمایش را ارائه دهند و باید تلاش کنند از همه توان خود برای کسب موفقیت استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با تأخیر 50 دقیقه‌ای به محل تمرین رسید، گفت: جلسه‌ای را با سرپرست باشگاه در مورد سفر به عمان داشتیم و به این خاطر دیر به تمرین رسیدم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار گرفته، تصریح کرد: خوشحالم که تمام بازیکنان خود را برای بازی با الهلال در اختیار داریم. بدون شک بازی سختی را مقابل الهلال داریم. این تیم در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست که در چند سال اخیر همواره از مدعیان قهرمانی بوده است. الریان هم بهترین تیم قطر است. الوحده هم به همراه العین از قدرتمندترین تیم‌های امارات به شمار می‌روند. با این تفاسیر ما در سخت‌ترین گروه این رقابت‌ها قرار گرفته‌ایم.

برانکو درباره اینکه آیا از حریفان تیمش به اندازه کافی شناخت دارد یا خیر خاطرنشان کرد: توقع نداشته باشید در مورد ضعف حریفانم صحبت کنم. به طور کل می‌گویم که با حریفان بسیار قدرتمندی بازی داریم، تیم‌هایی که از بهترین‌های آسیا و لیگ کشور خود هستند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان خوبی را در اختیار ندارد، تأکید کرد: بدون تردید هر تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید بازیکنان خوبی را روی نیمکت داشته باشد. ما در بازی‌های قبلی خود تعدادی از نفرات را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداشتیم اما با این وجود توانستیم تیم قدرتمندی مثل سپاهان را شکست دهیم. در این شرایط نمی‌شود گفت بازیکنان خوبی را در اختیار نداریم. من به تمام بازیکنانم اعتقاد دارم.