شهرام محمودی: خداحافظی ام از تیم ملی قطعی است

شهرام محمودی در خصوص پیروزی تیم والیبال بانک سرمایه مقابل شهرداری تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کردم بازی خیلی سختی مقابل شهرداری تبریز با حضور پرشور هواداران این تیم در تبریز داشته باشیم.

وی افزود: ما از لحاظ روانی و بدنی خیلی آماده بودیم و استنباط ما این بود که مقابل این تیم بازی خیلی سختی داریم. همین امر باعث شد از اول مسابقه، بازی را محکم شروع کنیم و خدا را شاکریم که به جمع 4 تیم برتر صعود کردیم.

پشت‌خط‌زن تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: ما با برنده دیدار تیم‌های متین ورامین و سایپا در نیمه ‌هایی بازی خواهیم داشت. هر یک از این دو تیم برای ما قابل احترام هستند و مطمئن هستیم دیدار خیلی سختی مقابل یکی از این دو تیم خواهیم داشت.

محمودی خاطرنشان کرد: بانک سرمایه سرمایه‌گذاری خیلی خوبی در لیگ برتر والیبال داشته است. قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا یکی از نتایج خوب تیم ما بود و در فصل جاری هم تلاش می‌کنیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی در پایان در رابطه با تیم ملی گفت: از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد و این موضوع کاملاً قطعی است. امیدوارم یک بازیکن خیلی خوب به‌جای من جایگزین شود. دلم با تیم ملی است اما واقعاً اگر بیشتر از این ادامه دهم، اذیت می‌شوم.