نورافکن مامور مخفی منصوریان

به گزارش افکارنیوز، استقلال اولین بازی آسیایی خود را برگزار می کند و در این میان منصوریان قصد دارد نوارهای برد تیمش را ادامه دهد و شرایط خوب تیم را در آسیا نیز حفظ کند تا با تیمی جوان اوضاع را پیش ببرد.

گفتنی است مربی استقلال برای این بازی برنامه دارد و حتی عنوان کرده که استقلال با استفاده از جوانهایش در بازی های آسیایی می تواند اوضاع متفاوتی را ایجاد کند و تیمی باشد که در نیم فصل دوم بازی های داخلی اوضاع ایده آلی ایجاد کرده و در بازی های آسیایی نیز بتواند جزو تیمهای خوب باشد که در مقابل حریفان شگفتی ساز می شود.

این در حالی است که گفته می شود استقلال در بازی اول خود در آسیا نیز یک مامور مخفی دارد که قرار شده بهترین بازیکن تیم حریف را مهار کند و از آنجا که منصوریان از پیش ار دربی نورافکن را در این زمینه امتحان کرد و در این امر موفق عمل کرد در سه بازی گذشته استقلال با استفاده از این ترفند بازیکنان اصلی حریف را از کار انداختند و اوضاع به نفع استقلال تمام شد.

نورافکن در بازی با السد ژاوی را از کار انداخت و در دربی با بازیکنان حریف مقابله کرد و بعد از دربی هم در مقابل ذوب آهن عملکرد قابل قبولی داشت و به همین دلیل قرار است در بازی با الاهلی نیز یار اصلی منصوریان باشد.