ثبت یک رکورد جدید برای کهکشانی ها

رئال‌ مادرید از هفته‌ بیست و سوم لالیگا برابر اسپانیول قرار گرفت.

آلوارو موراتا گل نخست مادرید را با ضربه سر به ثمر رساند تا مادرید به رکورد گلزنی در ۴۲ بازی پیاپی برسد. مادرید با زین الدین زیدان توانست از رکورد ژوزه مورینیو، لئو بین‌هاکر و ایپینا عبور کند و رکوردی تاریخی را به ثبت برساند. تیم زیدان آخرین بار در چهارم می ۲۰۱۶ برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست گلزنی کند. سفید پوشان در این فصل در همه رقابت‌ها ۱۰۶ گل به ثمر رساندند و رونالدو با ۲۱ گل برترین گلزن این تیم است.

بهترین رکورد در این زمینه  به بارسلونا اختصاص دارد. آبی‌اناری‌ها در فصل‌های ۴۳ – ۱۹۴۲ و ۴۴ – ۱۹۴۳ توانستند در ۴۴ بازی پیاپی گلزنی کنند.

مادرید زیدان در ۶۴ بازی تنها نتوانسته است در سه بازی گل بزند. این تیم برابر اتلتیکو در سانتیاگوبرنابئو در لالیگا با یک گل مغلوب شد. برابر ولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل شکست خورد و مقابل منچسترسیتی بدون گل مساوی کرد.

رئال مادرید به همراه سرمربی فرانسوی خود توانست رکورد بازی‌های بدون شکست را در میان تیم‌های اسپانیایی بکشند. تیم او ۴۰ بازی پیاپی نباخت و در نهایت در رامون سانچس پیسخوان دو بر یک مغلوب سویا شد. بدین ترتیب مادرید تحت هدایت زیدان با رکورد ناتینگهام فارست با مربیگری برایان کلاف در سال ۱۹۷۸ مساوی کرد.