سورپرایز کریم باقری توسط پرسپولیسی ها

کریم باقری پس از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در عمان با اشاره به جشن تولدی که پرسپولیسی‌ها برایش برگزار کردند، اظهار داشت: تمرین خوبی بود. از همه دوستانی که تولدم را تبریک گفتند تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه برخلاف کسانی که صغر سنی می‌گیرند، روندی معکوس را طی کرده و در 43 سالگی از لحاظ بدنی کاملا آماده است، گفت: بازیکنان لطف دارند و گاهی اوقات وسط آنها تمرین می‌کنم. البته دیگر سن و سال ما گذشته است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تبریک تولدش توسط علی کریمی، علی دایی و هواداران تصریح کرد: من چه زمانی که بازی می‌کردم و چه حالا که مربی هستم، سعی کردم رابطه خوبی با دوستانم داشته باشم. الحمدالله هم با بازیکنان فعلی و هم با بازیکنان گذشته فوتبال رابطه خوبی دارم. خدا را شکر می‌کنم که این دوستی بین ماست و امیدوارم تا آخر عمرمان ادامه داشته باشد.

باقری در پاسخ به این سؤال که ماندگارترین جشن تولد او چه سالی بوده است، گفت: یادم نمی‌آید در خانه ما برای کسی تولد گرفته باشند چون اصلاً شرایط انجام این کارها نبود. یادم می‌آید که در باشگاه النصر بازی می‌کردم، جلالی، یکی از دوستان ما در دبی با دیگر دوستان ما جشن تولدی برایم گرفتند که بعد از تمرین خیلی سورپرایز شدم. جا دارد از او و دیگر دوستان تشکر کنم. آن اولین تولدی بود که برایم در باشگاه النصر سال 98 یا 99 گرفتند. خاطره خوبی بود.

وی افزود: از آن به بعد بچه‌ها هم در خانه برایم تولد می‌گیرند. گاهی اوقات اگر فرصتی باشد جشن می‌گیرند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط تیمش پیش از بازی فردا (سه‌شنبه) مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان از اول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتند و حضور ما در صدر جدول رده‌بندی نشان‌دهنده تلاش بچه‌ها و کادر فنی از برانکو تا دیگر همکارانش است. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند که تیم تا الان شرایط خوب خود را حفظ کرده است.

باقری در پایان گفت: یک بازی سنگین با الهلال داریم. الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند در آسیاست و بازی سختی داریم اما فکر می‌کنم بچه‌ها این توانایی را دارند که یک بازی خوب تؤام با پیروزی داشته باشیم.