منصوریان: هر دو گل را روی کم تجربگی و جوانی خوردیم

علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با الاهلی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

دو نیمه متفاوت داشتیم

به الاهلی تبریک می‌گویم. دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول آنها بهتر بودند ولی ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم. من فکر می‌کنم تیم جوان ما باید حرفه‌ای تر بازی می‌کرد خصوصا در دقایقی که حریفمان جلو آمده بود. ما هر دو گل را روی کم تجربگی و جوانی خوردیم. در گل دوم باید حرفه‌ای تر عمل می‌کردیم.

دو موقعیت صد در صد را از دست دادیم

استقلال و نفت با هم متفاوتند. نفت طرفداری ندارد ولی استقلال 30 میلیون طرفدار دارد. ما بعد از گل تساوی دو موقعیت صد درصد داشتیم. جوانی و بی دقتی نگذاشت گل دوم را بزنیم. اگر گل دوم را می زدیم شرایط فرق می کرد. ما باید خود را برای آینده آماده کنیم. باید از باقی بازی ها استفاده کنیم. ما 120 هزار طرفدار در ورزشگاهمان داریم. نتیجه عادلانه یک بر یک بود. کم تجربگی در آخر بازی کار دست ما داد. می شد حتی دو بر یک ببریم. فوتبل همیشه همین گونه است و همین باعث زیباییش می شود. من فکر می کنم وقتی از موقعیت ها استفاده نکردیم، تنبیه شدیم.

تیم نیاز به ریکاوری دارد

ما هشت روز پیش بازی سختی در داربی ایران داشتیم و بعد از آن هم با ذوب آهن بازی کردیم. ما تلاش می کنیم ترکیبمان را جا به جا کنیم. تیم ما نیاز به ریکاوری دارد و ما در همین امارات تلاش می کنیم تا این مشکل رفع شود. ما نیاز به بازپروری فیزیکی نیاز داریم. همه چیز ما به بازی با التعاون بر می گردد. اگر آن تیم را ببریم، شانس اول صعود ما و الاهلی خواهیم بود.

بازی سختی با التعاون داریم

الاهلی همان تیم سابق بود و چندان فرق تاکتیکی با قبل نداشت. پارسال هم با یک ضربه ایستگاهی به این تیم باختیم. در مجموع فکر می کنم تفکرات کادرفنی این تیم را در زمین می شد دید. ما بازی های بعدیمان سخت است و مهم ترین بازی ما همانطور که گفتم مقابل التعاون است. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.