مدافع سیاه جامگان: بازی با تراکتور فینال است

رضا شربتی مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد دیدار روز جمعه سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد:این مسابقه برای ما بازی سختی محسوب می‌شود چرا که باید مقابل تراکتوری قرار بگیریم که مربی بزرگی چون قلعه‌نویی دارد و امیدوارم که بازی خوبی از کار درآید.

وی افزود:هر بازی حساسیت بالای خودش را دارد و به دنبال آن هستیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم و تراکتورسازی را شکست دهیم،پس از هواداران می‌خواهم با حضورشان در ورزشگاه ثامن تیم را حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز این دیدارحساس را کسب کنیم.

شربتی در ادامه تصریح کرد:در درجه نخست، بازی زیبا و جذاب و پس از آن گرفتن هر سه امتیاز بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. تراکتور تیم خوبی است و این تیم را به خوبی می‌شناسیم،چرا که از کادرفنی و بازیکنان خوبی در ترکیب تیمش بهره می برد.

مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد عملکردش در تیم سیاه جامگان گفت: از عملکرد خودم تاحدود زیادی رضایت دارم،البته دراین مورد بهتراست کادرفنی تیم اظهار نظر کنند. اما امیدوارم در ادامه لیگ بتوانم مانند گذشته برای تیمم مثمر ثمر باشم.

شربتی درباره عملکرد خداداد عزیزی در تیم سیاه جامگان اظهار داشت: خوشبختانه با آمدن عزیزی نتایج تیم مان نسبت به گذشته بهتر شده،زیرا او توانسته رابطه خوبی با بازیکنان تیم برقرار کند و همین موضوع موجب شده تا بازیکنان تیم حتی بدون دریافت یک ریال با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به قضاوت های ضعیف داوران علیه تیم سیاه جامگان تصریح کرد: متاسفانه داوران در نیم فصل دوم به تناوب اشتباهات پر شماری را علیه تیم ما انجام داده اند و همین امر سبب شده در جایگاه پانزدهم جدول حضور داشته باشیم و امیدوارم از هفته های آتی قضاوت منصفانه تری را از داوران در مسابقات لیگ برتر شاهد باشیم تا دیگر حق هیچ تیمی پایمال نشود.